دوشنبه 2 مهر 1403

«ابلاغ احکام و مطالبات کارفرمایان» الکترونیکی و غیرحضوری شد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
«ابلاغ احکام و مطالبات کارفرمایان» الکترونیکی و غیرحضوری شد

توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مطالبات الکترونیکی، امروز به عنوان نهمین خدمت طرح 3070 در هفته پنجم، رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در راستای ایجاد سازمان تامین اجتماعی دیجیتال و بر اساس طرح 3070 که از نوزدهم آبان ماه کلید خورده قرار است تا بهمن ماه، دوشنبه هرهفته تعدادی از خدمات پرمراجعه این سازمان، بدون نیاز به مراجعه حضوری در دسترس قرار بگیرد.

در پی اجرای این طرح، 70 میلیون از 96 میلیون مراجعه به شعب تامین اجتماعی کاسته خواهد شد و به این ترتیب 70 درصد خدمات این سازمان غیرحضوری ارائه می شوند.

به همین منظور سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان و کارفرمایان تحت پوشش خود خواسته با توجه به طرح 3070 و توسعه خدمات غیرحضوری آن دسته از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایانی که تاکنون در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی ثبت نام نکرده‌اند، از طریق نشانی eservices.tamin.ir و یا لینک مستقیم از سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی tamin.ir نسبت به ثبت نام و ثبت شماره حساب بانکی اقدام کنند.

تا کنون هشت خدمت در سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری شده است و امروز در دوشنبه دیجیتالی دیگر و در هفته پنجم اجرای طرح 3070، توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مطالبات الکترونیکی رونمایی شد.

روش بهره مندی از نهمین خدمت غیرحضوری شده، مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی، تکمیل و تایید توافق نامه است.

طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی کارفرمایان با پذیرش و تکمیل توافقنامه می توانند از خدمات غیرحضوری جدید سازمان تامین اجتماعی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری و در بستر خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی بهره مند شوند.

استفاده از خدمات دیجیتال و غیرحضوری تامین اجتماعی با ثبت نام کارفرمایان در سامانه eservices.tamin.ir امکان پذیر است.

انتهای پیام