شنبه 16 تیر 1403

اتان امباپه در تستهای پزشکی لیل / تیم جدید امباپه کوچک: اتان از زیر سایه کیلیان درآمد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اتان امباپه در تستهای پزشکی لیل / تیم جدید امباپه کوچک: اتان از زیر سایه کیلیان درآمد!

اتان امباپه که چند روز پیش مثل برادرش رسما از پی‌اس‌جی جدا شده بود تیم پیدا کرد و به زودی در تستهای پزشکی لیل شرکت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله کمی بعد از اینکه انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید رسما اعلام شد برادر جوانتر او اتان امباپه که همزمان با کیلیان بازیکن پاری سن ژرمن بود هم بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت با پایان یافتن قراردادش پی‌اس‌جی را ترک کرده است.

امروز رسانه‌های فرانسوی اطلاع دادند که زمان بدون تیم ماندن اتان امباپه خوتاه بود و این فوتبالیست 17ساله به زودی به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه جدیدش می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها باشگاه جدید اتان امباپه، لیل، است. او فصل آینده با پیراهن لیل در لیگ یک مقابل پاری سن ژرمن خواهد ایستاد. اتان در روزهای آینده در تستهای پزشکی باشگاه لیل شرکت کرده و سپس رسما پای قراردادش را امضا خواهد کرد.

اتان امباپه در سال 2017 در حالیکه 10 سال سن داشت به باشگاه برادرش پاری سن ژرمن رفت و هفت سال گذشته را در این باشگاه سپری کرد. او فصل گذشته به تیم اول باشگاه هم دعوت شد و پنج بازی در تیم اول پی‌اس‌جی انجام داد.

جالب اینجا است که بعد از قطعی شدن پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید صحبتهایی مطرح بود که اتان هم در این تیم به برادرش ملحق شود ولی مشخص است که اتان نمی‌خواهد مثل پی‌اس‌جی زیر سایه برادر بزرگش باشد. رسانه‌های فرانسوی می‌گویند او با لیل قراردادی طولانی‌مدت امضا خواهد کرد و خیلی زود به اردوی پیش‌فصل این تیم ملحق شده و در بازی‌های دوستانه که از یکی دو هفته دیگر آغاز می‌شود شرکت خواهد کرد.

اتان امباپه در تستهای پزشکی لیل / تیم جدید امباپه کوچک: اتان از زیر سایه کیلیان درآمد! 2
اتان امباپه در تستهای پزشکی لیل / تیم جدید امباپه کوچک: اتان از زیر سایه کیلیان درآمد! 3