سه‌شنبه 10 مهر 1403

اتان امباپه مصدومیتش را تایید کرد / امباپه در حسرت بازی جلوی کیلیان ماند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اتان امباپه مصدومیتش را تایید کرد / امباپه در حسرت بازی جلوی کیلیان ماند!

اتان امباپه نرسیدنش به بازی لیل و رئال مادرید را تایید و از اینکه نمی‌تواند مقابل برادرش کیلیان در چمپیونزلیگ بازی کند ابراز تاسف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوپاریزین دیشب فاش کرد که اتان امباپه، برادر جوان‌تر کیلیان امباپه که در لیل بازی می‌کند، به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در بازی این هفته تیمش مقابل رئال مادرید بازی کند.

اتان امروز رسما نرسیدن خود به بازی رئال مادرید را تایید کرده و گفت از اینکه فرصت خاص بازی مقابل برادرش کیلیان را از دست داده حسرت می‌خورد.

اتان تا کنون فرصت بازی مقابل کیلیان را نداشته. او محصول آکادمی پاری سن ژرمن است و فصل گذشته فرصت این را داشت تا در تیم اول باشگاه کنار برادر مشهورش بازی کند. بعد از جدایی پر سر و صدای کیلیان از پی‌اس‌جی او هم این باشگاه را ترک کرد و به لیل پیوست.

اتان امباپه در اینستاگرام خود نوشت:" من در بازی مقابل لوهاور مصدوم شدم و چند هفته نمی‌توانم بازی کنم. برایم سخت است چرا که از روزی که فوتبال را شروع کردم اولین بار است اینقدر شدید مصدوم می‌شوم. ولی ناراحتی می‌گذرد و مصمم هستم که قوی‌تر برگردم. با حمایت خانواده و هم‌تیمی‌ها و کادر پزشکی همه انرژی‌ام را می‌گذارم که سریعتر به سطح آمادگی قبلی برگردم. با اینکه مدتی در زمین نیستم ولی از هم‌تیمی‌هایم با تمام وجود حمایت کرده و در پشت صحنه کار خواهم کرد. رویایم برای بازی کردن مقابل برادرم در چمپیونزلیگ از بین رفت و فعلا باید منتظر بمانم. البته که این رویا کاملا نابود نشده و روزی اتفاق خواهد افتاد. به خاطر همه پیامهای قشنگ شما متشکرم".

اتان امباپه مصدومیتش را تایید کرد / امباپه در حسرت بازی جلوی کیلیان ماند! 2