دوشنبه 16 مهر 1403

اتفاقی نیفتاده، با همین عملکرد دوباره می‌بریم / کمپانی: همه آرام باشیم، تجربه‌ام کافی است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اتفاقی نیفتاده، با همین عملکرد دوباره می‌بریم / کمپانی: همه آرام باشیم، تجربه‌ام کافی است!

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، هواداران را به آرامش دعوت کرد و گفت تجربه کافی برای عبور از چند بازی بدون برد را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در روزی که نسبت به فرانکفورت بهتر بازی می‌کرد با گلی که در دقیقه 90+4 دریافت کرد با تساوی 3-‌3 متوقف شد. با وجود این نتیجه و این واقعیت که بایرن مونیخ سه بازی اخیرش را پیروز نشده ونسان کمپانی در پایان بازی همه را به آرامش دعوت کرد و گفت تجربه کافی دارد و این روند به زودی برخواهد گشت.

بایرن مونیخ در مقابل فرانکفورت در بخش عمده مسابقه بازی را تحت کنترل داشت ولی برتری‌اش برای کسب سه امتیاز کافی نبود. عمر مرموش در واقع با گلی که در وقتهای اضافه به ثمر رساند سه امتیاز را از تیم ونسان کمپانی گرفت.

فرانکفورت در طول این مسابقه تنها 4 شوت در چارچوب داشت که سه تای آنها به گل تبدیل شد. ضعف دفاعی بایرن مونیخ در این بازی جلب توجه کرد. با توجه به اینکه کمپانی خودش در دورانی که فوتبال بازی می‌کرد مدافع بود این عملکرد دفاعی از تیم او عجیب به نظر می‌رسد.

*بیایید آرام باشیم، زیاد پیچیده‌اش نکنید بیایید آرام باشیم. تیم امروز عملکردی عالی داشت. موقعیت‌های زیادی داشتیم و احتمالا سزاوار نتیجه بهتری بودیم. باید همه چیز را ساده نگه داریم و پیچیده‌اش نکنیم. حرکت ما رو به جلو است. باید روش خودمان را حفظ کنیم و به تیم باور داشته باشیم.

*سه بازی پیاپی است که پیروز نشده‌اید ونسان! همانطور که گفتم باید به تیم باور داشته باشیم. این عملکردها در بازی‌های بعدی برای ما نتایج خوب خواهد آورد. من خیلی امیدوارم. تیم ما نرمال است و دارد کارش را نرمال انجام می‌دهد.

*به نظرت از بازی بعد می‌توانیم منتظر پایان این روند باشیم؟ من به اندازه کافی تجربه دارم و نیازی نیست نگران باشید. اگر همینطور ادامه بدهیم دوباره پیروز خواهیم شد. فعلا باید آرامش خودمان را حفظ کنیم.

اتفاقی نیفتاده، با همین عملکرد دوباره می‌بریم / کمپانی: همه آرام باشیم، تجربه‌ام کافی است! 2
اتفاقی نیفتاده، با همین عملکرد دوباره می‌بریم / کمپانی: همه آرام باشیم، تجربه‌ام کافی است! 3