شنبه 14 مهر 1403

اتلتیکو ترسی از برنابئو ندارد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
اتلتیکو ترسی از برنابئو ندارد

اتلتیکومادرید هشت سال است که در خانه رئال مادرید در لالیگا شکست نخورده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید با وجود این که در جایگاه های کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار ندارد، بازیکنان آسیب دیده زیادی دارد و تنها 15 بازیکن شرایط بازی دارند، بدون ترس به سانتیاگو برنابئو می رود تا داربی برگشت لالیگا را برگزار کند. از سال 2012 این تیم در خانه رئال مادرید در لالیگا شکست نخورده است. از فصل 14-2013 شش بازی در این ورزشگاه انجام داده است که بدون شکست به پایان رسیده است. روخی بلانکو سه پیروزی در این مدت به دست آورد.

پس از سه تساوی، دو تیم دوباره برابر هم قرار می گیرند. آخرین تساوی به بیست و نهم سپتامبر بر می گردد که در سال 2018 دو تیم بدون گل مساوی شدند. دیگو سیمئونه باید به دنبال گلزن دیگری باشد چون آخرین بازیکنی که در داربی مادرید در برنابئو گلزنی کرد اکنون در این تیم نیست. آنتوان گریزمان اکنون پیراهن بارسلونا را بر تن می کند. مهاجم فرانسوی در داربی های برنابئو در فصل های 16-2015، 17-2016 و 18-2017 گلزنی کرد. همچنین او آخرین بازیکن اتلتیکو بود که در داربی های لالیگا برای این تیم گلزنی کرد. این اتفاق نهم فوریه 2019 در واندا متروپولیتانو رخ داد که با پیروزی 3 بر یک رئال مادرید به پایان رسید.

اتلتیکو در پیروزی های فصل های 15-2014 و 14-2013 برابر رئال مادرید سه گلزن داشت. دیگو کاستا، تیاگو و آردا توران. آخرین گلزن تیم سیمئونه در برنابئو گریزمان بوده است. کریستیانو رونالدو و مسوت اوزیل آخرین گلزنان داربی مادرید برای سفیدپوشان در ورزشگاه برنابئو بودند. پیروزی 2 بر صفررئال مادرید در دسامبر سال 2012 به دست آمد. سیمئونه در آن زمان هم هدایت اتلتیکو را بر عهده داشت و ژوزه مورینیو بر نیکمت رئال مادرید نشسته بود.

دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو شنبه ساعت 18:30 در هفته بیست و دوم لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند.

انتهای پیام