جمعه 30 شهریور 1403

اتلتیکو هم CL می‌گیرد، هم قهرمانی لالیگا و حذفی / ادعای سوپرنجومی رئیس اتلتیکو: سه‌گانه می‌گیریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اتلتیکو هم CL می‌گیرد، هم قهرمانی لالیگا و حذفی / ادعای سوپرنجومی رئیس اتلتیکو: سه‌گانه می‌گیریم!

ادعای بزرگ رئیس اتلتیکو امروز همه نگاه‌ها را متوجه این باشگاه کرده: ما امسال قهرمان چمپیونزلیگ، لالیگا و جام حذفی می‌شویم.

به گزارش "ورزش سه"، انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، ساعتی پیش از شروع دیدار این تیم مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا با یک ترفند روابط عمومی همه نگاه‌ها را متوجه اتلتیکو کرد.

مطرح کردن ادعاهای بزرگ و جنجالی از تکنیک‌های رسانه‌ای است که همیشه در جلب توجه موثر عمل می‌کند. رئیس اتلتیکو مادرید گفت تیمش امسال هم در چمپیونزلیگ، هم در لالیگا و هم در کوپا دل‌ری قهرمان می‌شود.

سرزو درحالیکه توسط خبرنگاران دوره شده بود گفت: "فرمت جدیدی از لیگ قهرمانان شروع شده و ما هیجان‌زده‌ایم. ببینید، هر وقت تغییر بزرگی در رقابتهای فوتبال ایجاد می‌شود ما می‌درخشیم. درست در سالی که لالیگا گفت از این فصل در لیگ هر برد سه امتیاز دارد ما همان فصل قهرمان شدیم. امسال هم خیلی هیجان‌زده‌ایم و می‌خواهیم به قهرمانی برسیم".

او در ادامه در پاسخ به این سوال که هدفهای اتلتیکو چیست گفت: "هدف این است که همه چیز را ببریم. هر جامی که در دسترس است. فصل پیش هم عملا به نیمه‌نهایی رسیده بودیم ولی بدشانسی آوردیم و ظرف دو دقیقه حذف شدیم. امسال برای قهرمانی وارد چمپیونزلیگ شده‌ایم. هم چمپیونزلیگ، هم لالیگا و هم جام حذفی. ما از بازیکنها حداکثر را مطالبه می‌کنیم و انتظار داریم. هم هواداران و هم ما در باشگاه".

اتلتیکو هم CL می‌گیرد، هم قهرمانی لالیگا و حذفی / ادعای سوپرنجومی رئیس اتلتیکو: سه‌گانه می‌گیریم! 2