چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اتومبیلرانی ریس قهرمانی کشور | چهارمین مرحله مسابقات برگزار می شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اتومبیلرانی ریس قهرمانی کشور | چهارمین مرحله مسابقات برگزار می شود

مسئول کمیته اتومبیلرانی سرعت برنامه های هفته چهارمین مرحله مسابقه ریس را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی؛ علی غفوری آشتیانی مسئول کمیته ریس در خصوص برنامه های کمیته در هفته مسابقات اظهار داشت: از ابتدای هفته جاری تمرینات ورزشکاران در پیست آغاز شده و رانندگانی مجاز به حضور و شرکت در تمرینات هستند که ثبت نام خود را انجام داده اند و هفته به نوعی هفته مسابقه است.

روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه طبق برنامه زمانبندی، پروسه تست فنی توسط بازرسین فنی، تایم گیری دیجیتال با دستگاه 'مای لپس' و برگزاری دو مسابقه ریس کلاس پراید مقدماتی و کلاس پژو 206 مقدماتی برگزار خواهد شد. روز پنجشنبه روز استراحت است و روز جمعه نیز طبق روال مسابقه سایر کلاسها برگزار می گردد.

مسئول کمیته ریس گفت: طی روزهای شنبه تا سه شنبه تمرین ورزشکاران در پیست انجام می شود و تیم برگزاری در کلیه تمرینات حضور دارند و روز سه شنبه به واسطه اینکه روز نهایی تمرینات است، روز شلوغی خواهد بود و همکاران ما نیز روزهای دوشنبه و سه شنبه در محل پیست در کنار ارکان برگزاری جهت تکمیل ثبت نام و راهنمایی شرکت کنندگان حضور خواهند داشت.

چنانچه تحت شرایط قوانین برگزاری، کلاسهای روز جمعه به حدنصاب نرسد، امکان برگزاری کلاسهای مقدماتی در روز جمعه نیز میسر باشد که این امر در سه شنبه نهایی و اطلاع رسانی می گردد.