شنبه 14 مهر 1403

اجازه ساخت و ساز غیرمجاز را نمی‌دهیم؛ در هر کجا که باشد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اجازه ساخت و ساز غیرمجاز را نمی‌دهیم؛ در هر کجا که باشد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رئیس شورا در جریان دویست و چهل و هفتمین جلسه شورا در خصوص ساخت و ساز‌های غیر مجاز در پادگان 06 متذکر شد: مدتهاست که در این محل ساخت و ساز‌های غیر مجاز انجام می‌شود، اقدام نادرستی که بدون پروانه و اطلاع صوررت گرفته است. در این پادگان بسته بوده و حتی به شهردار هم اجازه بازدید داده نمی‌شود. خود آن‌ها باید قوانین را رعایت کنند. انتظار نداریم...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رئیس شورا در جریان دویست و چهل و هفتمین جلسه شورا در خصوص ساخت و ساز‌های غیر مجاز در پادگان 06 متذکر شد: مدتهاست که در این محل ساخت و ساز‌های غیر مجاز انجام می‌شود، اقدام نادرستی که بدون پروانه و اطلاع صوررت گرفته است. در این پادگان بسته بوده و حتی به شهردار هم اجازه بازدید داده نمی‌شود. خود آن‌ها باید قوانین را رعایت کنند. انتظار نداریم که مسئولین بیمارستان و پادگان هر طور که دلشان می‌خواهد عمل کنند.

چمران در ادامه ضمن اخطار و تذکر به مسئولان این پادگان تصریح و تاکید کرد: خطاب به مسئولان این پادگان می‌گوییم در صورت مقاومت و استمرار در عدم اجازه برای بازدید و نظارت شهرداری و شورا، موضوع را با جدیت هر چه بیشتر پیگیری کرده و بازرسی‌ها و نظارت‌های لازم را از این مکان انجام خواهیم داد. قطعاً و یقیناً اجازه داده نخواهد شد که بدون پروانه، ساختمانی ساخته شود؛ در هر کجا که باشد؛ لذا در خواست می‌شود مسئولان این پادگان، دوستانه و صمیمانه و با همکاری لازم قوانین شهرداری و شهرسازی را به طور دقیق انجام دهند.