چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اجرای حکم تخریب سازه های غیر مجاز در خمام

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اجرای حکم تخریب سازه های غیر مجاز در خمام

حکم تخریب سازه های غیر مجاز و پل مستقر بر رودخانه در منطقه تیسیه خمام صبح امروز با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان اجرایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، حکم تخریب سازه های غیر مجاز و پل مستقر بر رودخانه در منطقه تیسیه خمام صبح امروز با حضور احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان اجرایی شد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه فردی غیربومی در سال 1399اراضی جنگلی و بستر رودخانه را در منطقه تیسیه خمام تصرف عدوانی کرده و اقدام به ساخت و ساز در این مکان و استقرار پل بر روی رودخانه بدون مجوز قانونی نموده است افزود: در راستای گزارشات و شکایات مردم، دادگستری خمام به موضوع رسیدگی کرده و در سال 1400 حکم قطعی تخریب و اعاده مکان به وضعیت سابق صادر شده است. وی در ادامه افزود: صبح امروز حکم تخریب بنا اجرایی شد و فرد متخلف متعهد شده است تا ظرف مدت زمان یک هفته پل مستقر بر رودخانه را نیز جمع نماید. آقایی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با مطالبه گری و پیگیری مردم با متخلفین و متجاوزین بیت المال در راستای قانونی برخورد قاطع می نماید. انتهای پیام /