سه‌شنبه 3 مهر 1403

احتمال جدایی در روز پایانی / در پاریس به کیلیان امباپه مشکوکند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
احتمال جدایی در روز پایانی / در پاریس به کیلیان امباپه مشکوکند!

لوپاریزین گزارش داده است که در باشگاه پاری سن ژرمن کوچکترین اعتمادی به کیلیان امباپه و اطرافیانش وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن به امباپه اعتماد ندارد. باشگاه هر حرکت امباپه و اطرافیانش را مشکوک می داند و همیشه فکر می کند چیزی پشت حرکتشان وجود دارد.

طبق ادعای لوپاریزین، همین بی اعتمادی سبب شده تا در قطر اصرار داشته باشند که موضوع تمدید قرارداد امباپه قبل از پایان نقل و انتقالات حل و فصل شود چون معتقدند این روی روند تیم در طول فصل اثر منفی خواهد گذاشت. مدیران قطری اطمینان دارند که امباپه اگر تمدید نکند، در طول فصل شایعات و گمانه زنی ها تمرکز تیم را برهم خواهند زد و حتی اگر روی کیفیت خود بازیکن اثر منفی نگذارد، این روی کل تیم اثر معکوس خواهد گذاشت و پاریس ضربه اصلی را می بیند.

به همین دلیل نمایندگانی از قطر در پاریس حضور دارند تا در روزهای باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات، تکلیف امباپه را مشخص کنند. هنوز هیچ چیزی تغییر نکرده و امباپه کماکان روی عدم تمدید قرارداد اصرار دارد. کلید بازگشت او به تمرینات و بازی‌ها، قولی بوده که به الخلیفی داده مبنی بر اینکه در صورت عدم تمدید، پاداش وفاداری دریافت نمی کند و بخش بزرگی از دستمزد باقی مانده اش را نیز می بخشد اما موضع باشگاه نیز همچنان فروش و جدایی در صورت عدم تمدید است.

به همین دلیل در اسپانیا خوشبینی ها حفظ شده و معتقدند ممکن است امباپه در یکی دو روز پایانی نقل و انتقالات با فشار باشگاه مجبور به جدایی شده و آنگاه رئال مادرید پیشنهاد رسمی خود را ارائه دهد. در باشگاه مادریدی نیز هیچ چیز را رد نمی کنند. به نظر باید منتظر روزهای پرتنش اوایل سپتامبر باشیم (هشت روز بعد).

احتمال جدایی در روز پایانی / در پاریس به کیلیان امباپه مشکوکند! 2
احتمال جدایی در روز پایانی / در پاریس به کیلیان امباپه مشکوکند! 3
احتمال جدایی در روز پایانی / در پاریس به کیلیان امباپه مشکوکند! 4