شنبه 31 شهریور 1403

احضار روح و تسخیر جن / اگر نمیترسید بخوانید

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
احضار روح و تسخیر جن / اگر نمیترسید بخوانید

درباره احضار جن و روح باید بدانید که خداوند آن را از گناهان کبیره تلقی کرده و به شدت تحریم کرده است چرا که این کار انسانها را از مسیر حقیقت فاصله داده و به عبادت کردن شیطان سوق می دهد و در نهایت او را به تباهی می کشاند. درباره احضار جن و روح باید بدانید که خداوند آن را از گناهان کبیره تلقی کرده و به شدت تحریم کرده است چرا که این کار انسانها را از مسیر حقیقت فاصله داده و به عبادت کردن...

درباره احضار جن و روح باید بدانید که خداوند آن را از گناهان کبیره تلقی کرده و به شدت تحریم کرده است چرا که این کار انسانها را از مسیر حقیقت فاصله داده و به عبادت کردن شیطان سوق می دهد و در نهایت او را به تباهی می کشاند.

قران کریم در مورد تسخیر جن و شیطان فقط از حضرت سلیمان در سوره ی انبیا آیه 82 یاد می کند. ضرر جن ها به انسان چنانچه یاد خدا و چهارده معصوم همیشه همراه انسان باشد و هیچ وقت از حد و حدود شرعی خود فراتر

نرود هیچ ضرری از طرف هیچ اجنه ای به او وارد نخواهد شد. در شرایط عادی هیچ ضرری از طرف جن ها به انسانها نمی رسد مگر اینکه انسانها اقدام به آسیب زدن به جن ها بکنند و آنها را در صدد انتقام جویی برآورند.

برای اینکه هیچ ضرری از سوی انسان ها متوجه جنیان نشود بایستی در آغاز بعضی از کارها بسم الله الرحمن الرحیم را زمزمه کنند همچون ریختن آب داغ به آستانه یا چاه و یا هم چنین روی آتش و نیز زمانیکه به آستانه در می رسند و به هنگام حمام رفتن و دیگر موارد که در شرع به آنها تاکید شده است.

منبع: برترین ها

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

احضار روح و تسخیر جن / اگر نمیترسید بخوانید 2