جمعه 4 آبان 1403

احمدعباسی و هم‌تیمی‌هایش شاهکار کردند؛/ در سرقت بزرگ این هفته لالیگا یک ایرانی نقش داشت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
احمدعباسی و هم‌تیمی‌هایش شاهکار کردند؛/ در سرقت بزرگ این هفته لالیگا یک ایرانی نقش داشت

وینا البالی والدپنیاس با حضور سعید احمدعباسی، یک امتیاز بسیار ارزشمند را از خانه تیم دوم لالیگا یعنی الپوزو مورسیا به سرقت رفت، در حالی که شایستگی کسب همه امتیازات این جدال را داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگا ناسیونال اسپانیا تیم وینا البالی والدپیناس با حضور ملی پوش ایرانی‌اش سعید احمدعباسی در نبردی سنگین و خارج از خانه به مصاف تیم الپوزو مورسیا رده دومی رفت و نمایش باشکوهی را داشت. اگرچه آن‌ها در 14 ثانیه پایانی، پیروزی بزرگشان را از کف دادند و با یک امتیاز به شهر بتیس بازگشتند.

شاگردان دیوید راموس در تیم والدپیناس بهترین خود را ارائه دادند و تنها در ضربات آخر بی دقت عمل کردند و مستحق کسب بیش از یک امتیاز بودند. سعید احمد عباسی که در دیدار با بارسلونا موفق به گلزنی شده بود از انگیزه والایی برخوردار بود تا در مقابل الپوزو تیم دوم لالیگا بدرخشد و همان‌قدر که در خلق موقعیت بسیار موفق نشان داد اما در دوئل با ادو هم تیمی سابقش و دروازه‌بان فعلی ال‌پوزو، گلی را به ثمر نرساند تا شش گله باقی بماند. اگرچه آقای گل سابق فوتسال ایران، چند دیدار تیم والدپیناس را به علت مصدومیت و حضور در ایران از دست داده بود، اما به هر حال در هفته‌های اخیر فرم بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

تیم ال‌پوزو مورسیا هفته گذشته، بارسلونا را کیش ومات کرده بود و از بخت‌های اصلی قهرمانی این فصل لیگا ناسیونال به شمار می‌رود که در پیکار با والدپیناس حسابی به دردسر افتاد و با گل ثانیه‌های پایانی مارسل از یک شکست خانگی گریخت.

تقسیم امتیازات در این دیدار، الپوزو را 42 امتیازی کرد و با توجه به دومین شکست پیاپی بارسلونا، اختلاف آن‌ها را به عدد 2 کاهش داد تا آبی‌اناری‌ها به شدت نفس ال‌پوزو را پشت‌سر خود حس کنند. در سوی دیگر، سعید احمدعباسی و تیمش با تک امتیاز ارزشمندی که بدست آوردند، 34 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول باقی ماندند و این احتمال وجود دارد تا پایان هفته بیست‌ودوم و در صورت پیروزی اینترموویستار برابر مانزانارس یک پله نزول داشته باشند.

وینا البالی والدپیناس، دو نبرد بسیار حساس را پیش‌روی خود دارد که یکی از آن‌ها در مایورکا و برابر تیم پالما خواهد بود تا جدال ایرانی‌های لالیگا نزدیک و نزدیک‌تر باشد.

لازم به ذکر است، مایورکا پالما شب گذشته با گلزنی مسلم اولاد قباد و با پاس‌گل حسین طیبی، با نتیجه 4 بر دو مهمانش اوساسونا را در هم کوبید و جایگاه چهارم لیگ را حفظ کرد. همچنین بارسلونا با شکست برابر تیم سوم لیگ یعنی خائن و ثبت دومین ناکامی متوالی، وارد بحران شد.

احمدعباسی و هم‌تیمی‌هایش شاهکار کردند؛/ در سرقت بزرگ این هفته لالیگا یک ایرانی نقش داشت 2
احمدعباسی و هم‌تیمی‌هایش شاهکار کردند؛/ در سرقت بزرگ این هفته لالیگا یک ایرانی نقش داشت 3