دوشنبه 2 مهر 1403

اختلاف کلاس، اشتوتگارت 5- BVB 1/ خجالت بزرگ دورتموند با پنج گل!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اختلاف کلاس، اشتوتگارت 5- BVB 1/ خجالت بزرگ دورتموند با پنج گل!

دورتموند در بازی هفته چهارم بوندس‌لیگا با نتیجه سنگین 5-1 مقابل اشتوتگارت شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته چهارم بوندس‌لیگا اشتوتگارت از دورتموند میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 5-1 تیم تحت هدایت نوری شاهین را بدرقه کرد.

دورتموند قبل از اینکه به جو ورزشگاه حریف عادت کند، خیلی زود غافلگیر شد و گل خورد. در دقیقه 4 دنیز اونداف موفق شد پاس زمینی بلند ماکسیمیلیان میتلشتات را کنترل کرده و با ضربه پای چپ به تیرک عمودی دروازه بکوبد تا توپ وارد دروازه شده و میزبان خیلی زود پیش بیفتد.

این گل زودهنگام خیلی به اشتوتگارت در کنترل روند بازی کمک کرد و در دقیقه 15 ارسال جیمی لولینگ با ضربه سر انزو میلوت خیلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دورتموند در تلاش بود تا موقعیت خطرناکی را برای جبران گل خورده ایجاد کند که دومین گل اشتوتگارت هم از راه رسید. دوباره حمله از سمت راست خط دفاعی آغاز شد و ارمدین دمیروویچ موفق شد روی ارسال کوتاه میتلشتات در دقیقه 21 با ضربه سر دروازه دورتموند را باز کند.

بازی پس از این گل، در اغلب دقایق باقی مانده از نیمه اول یکطرفه بود و در دقیقه 26 ضربه محکم اونداف به خوبی در وسط دروازه توسط دروازه‌بان مهار شد.

دورتموند بدشانس هم بود که در دقیقه 29 فلیکس نمچا به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و جیمی گیتنز به جای او وارد زمین شد.

دمیروویچ پس از گلزنی اشتیاق زیادی به اختلاف تفاضل داشت و در دقیقه 36 با یک شوت از راه دور دروازه دورتموند را تهدید کرد که خیلی خوب توسط دروازه‌بان مهار شد.

در لحظات پایانی نیمه اول نیکلاس سوله دو بار با ضربه سر دروازه اشتوتگارت را تهدید کرد که ثمری نداشت و تیمش بازنده به رختکن رفت.

بازی در نیمه دوم هم با فشار اشتوتگارت آغاز شد اما دورتموند هم بیکار ننشسته و حملاتی را ترتیب می‌داد که یکی از حساس‌ترین آن‌ها توسط یولیان برانت در دقیقه 50 رقم خورد که ضربه پرقدرت او مهار شد.

با و جود تلاش دورتموند در گلزنی، این اشتوتگارت بود که بار دیگر به گل رسید. میلوت که برای گلزنی به دورتموند خیلی تلاش کرده بود موفق شد روی پاس آتاکان کارازور در آستانه دروازه تیم میهمان به راحتی با ضربه پای چپ گلزنی کند.

بعد از دریافت گل سوم، دورتموند چند تعویض داشت که تغییرات تاکتیکی شاهین جواب داد. در دقیقه 74 سرهو گیراسی پس از ضد حمله سریع پاس جیمی گیتنز را دریافت کرد و بعد از قرار گرفتن در موقعیت تک به تک توپ را از بین پاهای دروازه‌بان عبور داد.

اشتوتگارت در این بازی بیش از حد انتظار ظاهر شد و خیلی به دورتموند فرصتی برای فکر کردن به بازگشت در این بازی نداد.

در دقیقه 79 انزو میلوت دو بازیکن دورتموند را روی خط طولی نزدیک به دروازه دریبل زد و به بلال توره پاس داد که او با ضربه ساده پای راست این توپ را به گل تبدیل کرد.

اینطور پیش بینی می‌شد که اشتوتگارت پس از چهار گل در دقایق پایانی به مدیریت میدان و برنامه‌های تاکتیکی دورتموند بپردازد اما میل گلزنی آن‌ها توقف ناپذیر بود.

دورتموند تا لحظات پایانی این دیدار تحت فشار حملات اشتوتگارت بود و در دقیقه 89 اونداف موفق شد روی پاس میلوت دبل کند تا شکست زنبورها سنگین‌تر شود.

دورتموندی‌ها که تغییر در نتیجه بازی ندادند در نهایت با این شکست 7 امتیازی باقی ماندند و در رده هشتم جدول قرار دارند. اشتوتگارت هم با این برد پرگل با 7 امتیاز به رده ششم صعود کرد.

اختلاف کلاس، اشتوتگارت 5- BVB 1/ خجالت بزرگ دورتموند با پنج گل! 2
اختلاف کلاس، اشتوتگارت 5- BVB 1/ خجالت بزرگ دورتموند با پنج گل! 3
اختلاف کلاس، اشتوتگارت 5- BVB 1/ خجالت بزرگ دورتموند با پنج گل! 4
اختلاف کلاس، اشتوتگارت 5- BVB 1/ خجالت بزرگ دورتموند با پنج گل! 5
اختلاف کلاس، اشتوتگارت 5- BVB 1/ خجالت بزرگ دورتموند با پنج گل! 6
اختلاف کلاس، اشتوتگارت 5- BVB 1/ خجالت بزرگ دورتموند با پنج گل! 7
اختلاف کلاس، اشتوتگارت 5- BVB 1/ خجالت بزرگ دورتموند با پنج گل! 8