ادامه امداد رسانی در مناطق زلزله زده بندرلنگه
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: امداد رسانی در مناطق زلزله زده شهرستان بندرلنگه ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ محمد باقر محمدی افزود: در این مدت بیش از 39 تیم عملیاتی در منطقه حضور داشتند که هم از استان هرمزگان وهم از استانهای همجوار بودند. وی گفت: بیش از هزار و 600 تخته چادر بین زلزله زدگان توزیع شده است، اما با توجه به شرایط جوی که اینجا از نظر گرما حاکم است، مردم مشکلات بیشتری دارند.
محمدی گفت: با پایان یافتن کار نجات، کار امداد پیگیری شده و تلاشمان بر این است که از گروههای داوطلبی جمعیت هلال احمر در بحث رفع مشکلات، بویژه مایحتاج مردم استفاده کنیم و تا زمانی که لازم باشد در کنار مردم بمانیم.