چهارشنبه 4 مهر 1403

ادامه تنش بین آرسنال و سیتی با حداکثر شدت / آرتتا تهدید کرد: رازهای سیتی را می‌دانم، باور کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادامه تنش بین آرسنال و سیتی با حداکثر شدت / آرتتا تهدید کرد: رازهای سیتی را می‌دانم، باور کنید!

صحبتهای بازیکنان منچسترسیتی درباره آرسنال، میکل آرتتا را خشمگین کرده تا حدی که او به تیم سابقش هشدار داد.

به گزارش "ورزش سه"، تنشهای بین دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی بعد از مسابقه اخیر دو تیم همچنان ادامه دارد.

چندین نفر از بازیکنان منچسترسیتی بعد از مسابقه صحبتهایی علیه آرسنال مطرح کرده و برای طعنه به تیم آرتتا آرسنال را به تبحر در جادوی سیاه متهم کردند. اشاره آنها به مصدوم شدن رودری در این بازی و پاره شدن رباط صلیبی ستاره تیم‌شان بود.

میکل آرتتا که مشخصا از این صحبتهای بازیکنان منچسترسیتی عصبانی است هشداری جدی و عجیب به سیتیزن‌ها داد. آرتتا گفت از تیم سابقش منچسترسیتی اطلاعات دست‌اولی دارد. به نظر می‌رسد آرتتا به سیتی هشدار داده که اگر لازم باشد علیه آنها دست به افشاگری خواهد زد.

بلافاصله بعد از تساوی 2-2 دو تیم در ورزشگاه اتحاد، برخی سیتیزن‌ها از جمله برناردو سیلوا، جان استونز و مانوئل آکانجی به تندی از رویکرد آرسنال در نیمه دوم انتقاد کرده و گفتند آرسنال از وقتی 10 نفره شد جلوی دروازه‌اش اتوبوس پارک کرد. استونز بود که پا را فراتر گذاشت و گفت آرسنال در آن نیمه از جادوی سیاه زده استفاده کرده بود.

آرتتا که در سال 2016 به عنوان فوتبالیست بازنشسته شده بود بلافاصله به کادر فنی پپ گواردیولا در منچسترسیتی پیوست و سه فصل و نیم در سیتی کار کرد. او درباره صحبتهای تند بازیکنان سیتی گفت:" حرفی ندارم. من قبلا در آن باشگاه بوده‌ام. من چهار سال در سیتی بودم و همه اطلاعات را دارم. باور کنید من می‌دانم".

با توجه به اینکه این روزها بحث دادگاه منچسترسیتی بابت اتهام نقض 115 مورد از قوانین فرپلی مالی داغ است هشدار و تهدید میکل آرتتا بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

ادامه تنش بین آرسنال و سیتی با حداکثر شدت / آرتتا تهدید کرد: رازهای سیتی را می‌دانم، باور کنید! 2