چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

ادامه جدال یوفا و بایرنی‌ها / احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادامه جدال یوفا و بایرنی‌ها / احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال

یوفا در مورد اتفاقات شب گذشته در دیدار بایرن مونیخ و آرسنال تحقیق خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه‌شب بایرن مونیخ موفق شد با تک‌گل یوشوا کیمیش آرسنال را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

این بازی خالی از حاشیه نبود. هواداران باشگاه مونیخی که به دلیل استفاده از مواد آتش‌زا در بازی‌های بایرن مقابل لاتزیو و کپنهاگن از حضور در دیدار رفت برابر آرسنال محروم شده بودند، در بازی دیشب علاوه‌بر استفاده مجدد از مواد آتش‌زا و آتش‌بازی بر روی سکوها، در بنری خطاب به یوفا نوشتند:««ما هم تو را دوست نداریم، حذف یوفا! از استادیوم ما برو بیرون.»

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن، پس از این اتفاق و نمایش هواداران در آلیانز آرنا، در مورد احتمال جریمه مجدد آنها گفت:«اگر یوفا به فوتبال علاقه‌مند است، که فکر می‌کنم آنها هستند، از اتفاقات امشب چشم‌پوشی می‌کنند.»

با این حال به گفته بیلد، به‌نظر می‌رسد خبری از چشم‌پوشی نیست. گزارشی از اتفاقات دیشب در گزارش رسمی بازی وجود خواهد داشت که قرار است به کمیته انضباطی یوفا ارسال شود. سپس یوفا در مورد این اتفاقات تصمیم‌گیری خواهد کرد که ممکن است منجر به محرومیت هواداران بایرن مونیخ از حضور در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی شود. این بازی در استادیوم آلیانز آرنا برگزار خواهد شد.

ادامه جدال یوفا و بایرنی‌ها / احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال 2