یک‌شنبه 1 مهر 1403

ادامه جنجال‌ها در رُم با استعفای عامل اخراج دروسی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
ادامه جنجال‌ها در رُم با استعفای عامل اخراج دروسی

جنجالی که با اخراج دروسی از سرمربیگری تیم فوتبال رُم به راه افتاد، با استعفای بالاترین مقام اجرایی این تیم شدت گرفت.

با استعفای لینا سولوکو از سمت مدیراجرایی باشگاه رُم، آشفته‌بازاری که در این باشگاه پس از اخراج دانیله دروسی از سرمربیگری گرگ‌های پایتخت ایتالیا شکل گرفته بود، وارد فازی جدید شد.

طبق بیانیه رسمی منتشر شده در سایت باشگاه رم؛ لینا سولوکو که با تصمیم اخیرش برای برکناری دروسی به شدت از سوی هواداران مورد انتقاد واقع شده بود، امروز (یکشنبه) از سمت خود کناره گیری کرده است.

نشریه رپوبلیکای ایتالیا روز گذشته مدعی شده بود که سولوکو پس از دریافت واکنش‌های به شدت تند و تهدید‌آمیز از سوی گروهی از اولتراهای باشگاه به خاطر اخراج دروسی؛ به حدی احساس نگرانی کرده که تحت حفاظت پلیس قرار گرفته است. او در حالی به کار خود به عنوان مدیراجرایی باشگاه رم پایان می‌دهد که تنها یک سال و 5 ماه پیش عهده‌دار این سمت شده بود. سولوکو پیش از رم به عنوان مدیراجرایی باشگاه المپیاکوس فعالیت داشت.

در حالی که تصور می‌شود کسب نتایج ضعیف (4 بازی بدون برد متوالی) سبب برکناری دروسی توسط سولوکو بوده است، برخی منابع مدعی هستند که وجود برخی اختلاف‌نظرها میان این دو نفر دلیل اصلی اخراج دومین سرمربی جالوروسی طی 9 ماه اخیر (پس از اخراج ژوزه مورینیو در اواسط ماه ژانویه) بوده است. با برکناری دروسی، ایوان یوریچ، سرمربی پیشین تورینو، هدایت رم را بر عهده گرفته است. قرارداد او تا پایان فصل جاری با امکان تمدید برای یک فصل دیگر در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

از میان اخبار

شکست سنگین علیرضا بیرانوند در پرونده پرسپولیس؟

توضیح لهستانی‌ها درباره نفروختن علی قلی‌زاده به پرسپولیس

علیرضا فغانی داور عجیب‌ترین بازی لیگ نخبگان آسیا

(عکس) جایگاه عجیب پرسپولیس در آسیا؛ یکه‌تازی استقلال