جمعه 4 آبان 1403

ادامه جنجال‌ها در پرونده قرن فوتبال اسپانیا / خشم اتلتیکو از ادعای پسر نگریرا: دروغ می‌گوید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادامه جنجال‌ها در پرونده قرن فوتبال اسپانیا / خشم اتلتیکو از ادعای پسر نگریرا: دروغ می‌گوید!

اتلتیکو مادرید ادعاهای اخیر درباره اینکه پسر انریکز نگریرا، نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، در استخدام باشگاه بوده را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، انریکز نگریرا، نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، جنجالی‌ترین چهره این روزهای فوتبال اسپانیا است.

دادگاهی برای بررسی اتهام بارسلونا به همکاری مشکوک با او آغاز به کار کرده و بارسلونا با اتهام‌هایی بسیار جدی مواجه است. البته باشگاه کاتالان و خوان لاپورتا بارها این اتهام‌ها را تکذیب کرده و رقبا و دشمنان‌شان را به جوسازی علیه باشگاه متهم می‌کنند.

در روزهای اخیر این پرونده با ادعای جنجالی دیگری همراه شد. خاویر انریکز رومرو، پسر نگریرا، در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد که در گذشته برای سه باشگاه اتلتیکو مادرید، بارسلونا و خیرونا کار کرده و به آنها خدمات داده است. پسر نگریرا با پدرش شراکت تجاری داشته و این ادعا سر و صدای زیادی ایجاد کرد.

اتلتیکو مادرید به سرعت علیه این ادعا واکنش نشان داد و ضمن تکذیب شدید صحبتهای انریکز رومرو گفت هیچ ارتباطی کاری‌ای بین اتلتیکو و او وجود نداشته است.

اتلتیکو در بیانیه خود گفت که انریکز رومرو، پسر نگریرا، در دوره‌ای با لوئیس آراگونس همکاری موقتی داشته ولی آراگونس به صورت شخصی با او همکاری کرده و نه به عنوان نماینده اتلتیکو.

اتلتیکو مادرید همچنین توپ را به زمین فدراسیون فوتبال اسپانیا پرتاب کرد و گفت درحالیکه پسر نگریرا هیچ ارتباطی با باشگاه اتلتیکو مادرید نداشته اما او در فاصله سالهای 2005 تا 2012 با فدراسیون فوتبال اسپانیا همکاری کرده است.

ادامه جنجال‌ها در پرونده قرن فوتبال اسپانیا / خشم اتلتیکو از ادعای پسر نگریرا: دروغ می‌گوید! 2