شنبه 14 مهر 1403

ادامه جنجال گوشی های معیوب گلکسی | سامسونگ تسلیم شد و راهکار داد!

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
ادامه جنجال گوشی های معیوب گلکسی | سامسونگ تسلیم شد و راهکار داد!

سامسونگ به حل مشکل گوشی‌های قدیمی خود پرداخت. آپدیت ناموفق بسیاری از کاربران را درگیر کرده بود، این موضوع باعث شد که شرکت فناوری بزرگ کره‌ای راهکاری را ارائه دهد.

دیروز یک گزارش منتشر شد که نشان می‌داد پس از دریافت یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، برخی از گوشی‌های قدیمی سامسونگ ناپایدار شده‌اند. به نظر می‌رسد شکایت‌های کاربران نتایجی به همراه داشته است. به گزارش androidauthority، گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد که غول فناوری کره‌ای بالاخره راهکاری برای این مشکل ارائه کرده است.

آپدیت معیوب تعدادی از کاربران که از گلکسی اس 10، نوت 10، گلکسی A90 و M51 استفاده می‌کنند را درگیر کرده بود. سامسونگ اکنون اعلام کرده که هر گوشی که این با این مشکل مواجه شده، باید با پشتیبانی تماس بگیرد.

برخی از کاربران به‌روزرسانی فریم‌ورک SmartThings را عامل مشکل بوجود آمده می‌دانستند. سامسونگ نیز این موضوع را تایید کرده و عرضه این آپدیت معیوب را متوقف کرده است.

کاربران برای احیای گوشی خود مجبور بودند گوشی خود را به حالت کارخانه بازنشانی کنند؛ اما اکنون سامسونگ از کاربران خواسته تا با مرکز پشتیبانی تماس گرفته یا به نزدیک‌ترین نمایندگی سامسونگ مراجعه کنند تا تکنسین‌ها بدون پاک‌کردن داده‌های گوشی، مشکل را برطرف کنند.

نام گوشی‌هایی که آپدیت معیوب درگیرشان کرده در لیست زیر آمده است:

گلکسی S10 و S10 پلاس و S10 لایت و S10e

گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس و نوت 10 5G

گلکسی M5

ادامه جنجال گوشی های معیوب گلکسی | سامسونگ تسلیم شد و راهکار داد! 2