پنج‌شنبه 19 مهر 1403

ادامه پافشاری مدیران برای تمدید با پپ / تأثیر خداحافظی مدیر معروف سیتی روی آینده پپ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادامه پافشاری مدیران برای تمدید با پپ / تأثیر خداحافظی مدیر معروف سیتی روی آینده پپ

جدایی تکسیکی بگیریستاین، مدیر ورزشی منچسترسیتی، از این باشگاه، تأثیری روی آینده پپ گواردیولا نخواهد داشت و مدیران همچنان برای تمدید قرارداد او تلاش می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که تأیید شد تکسیکی بگیریستاین در پایان فصل از مدیریت ورزشی منچسترسیتی کنار خواهد رفت و باشگاه باید به دنبال یک مدیر جدید برای جایگزینی او باشد.

جدایی این مدیر ارتباطی به سیاست‌های مالک باشگاه و دیگر مدیران ندارد. در واقع او مدت‌هاست که قصد دارد این سمت را ترک کند و پس از 60 سالگی تصمیم گرفته استراحت کند و سیتی هم از این تصمیم حمایت می‌کند.

او قصد داشته در 55 سالگی این تصمیم را عملی کند اما به دلیل رابطه صمیمی و خوبش با پپ گواردیولا تصمیم گرفت قراردادش را به مدت 5 سال دیگر تمدید کند.

سیتی جستجوها را برای مشخص کردن جانشین این مدیر آغاز کرده و یکی از اولین اسامی که گفته می‌شود تماس‌هایی هم با او گرفته شده، هوگو ویانا، مدیر ورزشی فعلی اسپورتینگ لیسبون، است.

یکی دیگر از مواردی که پس از رسمی شدن جدایی بگریستاین در رسانه‌ها مطرح شده بود، افزایش احتمال جدایی گواردیولا پس از خداحافظی بگریستاین بود اما امروز تمام این گمانه‌زنی‌ها رد و اعلام شد که تغییر مدیر ورزشی هیچ تغییری در تصمیم پپ و مالک و مدیران باشگاه ایجاد نخواهد کرد.

همه مسئولان باشگاه به شدت خواهان تمدید قرارداد با این مربی پرافتخار هستند و در این مورد با او صحبت کرده‌اند. با این حال تصمیم آخر را خود گواردیولا خواهد گرفت و باید دید این مربی به افتخارآفرینی در قسمت آبی منچستر ادامه خواهد داد یا سیتی را به دنبال یک تجربه جدید ترک خواهد کرد.

ادامه پافشاری مدیران برای تمدید با پپ / تأثیر خداحافظی مدیر معروف سیتی روی آینده پپ 2