پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ادعای براوو در مورد انتقال امباپه به رئال / امباپه لالیگا را به دوره مسی - رونالدو بر می‌گرداند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای براوو در مورد انتقال امباپه به رئال / امباپه لالیگا را به دوره مسی - رونالدو بر می‌گرداند

گلر سابق بارسا از پیوستن احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید استقبال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو براوو، دروازه بان سابق بارسا و حال حاضر رئال بتیس، در مصاحبه ای مفصل با پرتال عربستانی "365 Sports" در مورد موضوعات مختلف فوتبال صحبت کرد و یکی از مواردی که در مورد آن حرف زد، انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید بود.

دروازه بان شیلیایی می خواست روشن کند که هیچ اطلاعاتی در مورد گام بعدی در دوران حرفه ای امباپه ندارد، اما از ورود او به لالیگا استقبال کرد تا این رقابت ها، بعد از رفتن مسی و رونالدو اعتباری دوباره به دست آورد.

براوو گفت: «نمی‌دانم امباپه فصل آینده کجا بازی خواهد کرد، اما ورود بازیکنانی که می توانند تفاوت ایجاد کنند هم برای باشگاهی که آنها را جذب می‌کند و هم لالیگا، مثبت است زیرا رقابت ها را جذاب‌تر و قدرتمندتر می‌کند و لالیگا را به روزهای اوجش بر می گرداند.»

کلودیو براوو علاوه بر صحبت در مورد امباپه، در مورد مسی نیز حرف زد: «من مسی را به خوبی می شناسم و بازی کنار او افتخار بود. مسی یک فوتبالیست عالی است و می تواند در هر موقعیت منفی نیز ورق را برگرداند. به عنوان یک هم تیمی سابق و یک دوست، بسیار خوشحال شدم که او توانست با آرژانتین قهرمان جهان شود و همچنین توانست تصوری که برخی از مردم کشورش نسبت به او داشتند را تغییر دهد.»

دوران طلایی لالیگا: «داشتن مسی و کریستیانو در لالیگا فوق العاده بود، زیرا رقابت سالم بین آنها برای بهترین بودن باعث شد تا هواداران لذت زیادی ببرند. باید قدردان این دو باشیم که زیباترین رقابت فوتبالی تاریخ را برای ما رقم زدند. اما نباید فراموش کرد که مسی و کریستیانو را بازیکنان بسیار خوبی در تیم‌هایشان همراهی می کردند.»

ادعای براوو در مورد انتقال امباپه به رئال / امباپه لالیگا را به دوره مسی - رونالدو بر می‌گرداند 2
ادعای براوو در مورد انتقال امباپه به رئال / امباپه لالیگا را به دوره مسی - رونالدو بر می‌گرداند 3