شنبه 31 شهریور 1403

ادعای جنجالی رئیس ناپولی / نمی‌شود قهرمان ایتالیا شد مگر با تقلب!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای جنجالی رئیس ناپولی / نمی‌شود قهرمان ایتالیا شد مگر با تقلب!

آئورلیو دی‌لورنتیس، سرمربی ناپولی، به هواداران این تیم گفت قهرمانی فصل گذشته در سری آ قابل تکرار است ولی نه در این فصل.

به گزارش "ورزش سه"، آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس جنجالی باشگاه ناپولی، امروز در صحبتهایی خطاب به هواداران ناپلی گفت تیم‌شان که فصل گذشته بعد از سی سال قهرمان سری آ شده این قهرمانی را دوباره تکرار خواهد کرد ولی قهرمانی در فصل جاری ممکن نخواهد بود. او در بخشی از صحبتهایش که جنجالی خواهد شد گفت نمی‌شود هر سال قهرمان سری آ شد مگر با تقلب!

دی‌لورنتیس در صحبتهای خود گفت:" من به شما قول می‌دهم که تجربه استثنایی فتح اسکودتو قابل تکرار است. ولی شما نمی‌توانید هر سال قهرمان سری آ بشوید مگر اینکه تقلب کنید. برای فتح اسکودتو شما باید شرایطی داشته باشید که نمی‌توان همیشه آنها را فراهم کرد".

رئیس ناپولی در ادامه توضیحاتش گفت:" حتی اگر خیلی از بازیکنها عوض نشده باشند شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که بازیکنها هر سال همانطور کار کنند. باید با احساسات دلخوش شدن به قهرمانی پارسال کنار بیائید. اما مساله مهم دیگر تقویت دیگر تیمها است. ما که به تنهایی در لیگ نیستیم. باید حریفان را هم در نظر گرفت. ما سال گذشته شانسی که برای هر قهرمانی لازم است را هم داشتیم. اگر شانس نداشته باشید رسیدن به ترکیب جادویی لازم برای قهرمانی دشوار است".

ادعای جنجالی رئیس ناپولی / نمی‌شود قهرمان ایتالیا شد مگر با تقلب! 2
ادعای جنجالی رئیس ناپولی / نمی‌شود قهرمان ایتالیا شد مگر با تقلب! 3