سه‌شنبه 3 مهر 1403

ادعای رومانو:/ مهاجم لیورپول در فهرست خرید تابستانی رئال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای رومانو:/ مهاجم لیورپول در فهرست خرید تابستانی رئال

رئال مادرید طبق ادعای فابریتزیو رومانو در حال بررسی شرایط روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، است. بازیکنی که در پایان فصل از جمع قرمزها خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در فصلی که چیزی به پایانش نمانده، بیشتر درگیر مصدومیت‌ها بود و با بالا رفتن سنش حالا نیاز رئال به خرید یک مهاجم شماره 9 جدید کاملا حس می‌شود. طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، مدیران رئال در این تابستان یک مهاجم جذب خواهند کرد و شایعاتی در مورد مذاکره با تاتنهام برای انتقال هری کین نیز شنیده می‌شود، ولی جذب کین به سادگی میسر نیست و رقم انتقال او نیز بسیار بالا خواهد بود.

امروز فابریتزیو رومانو ادعا کرد که در باشگاه رئال مادرید روی جذب روبرتو فیرمینو نظر مثبت دارند و در حال بحث در این رابطه هستند. رئال شرایط ستاره برزیلی لیورپول را زیر نظر دارد و با توجه به اینکه او در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود، انتقالش هزینه چندانی نخواهد داشت (دستمزد و احتمالا پاداش انتقال).

فیرمینو 31 ساله در 24 بازی فصل جاری برای قرمزها 10 گل زده و چهار پاس گل داده، در حالی که اغلب مصدوم یا نیمکت‌نشین بود. رومانو نوشته است که هنوز هیچ مذاکره ای با خود بازیکن صورت نگرفته و او فعلا یکی از چهار یا پنج گزینه باشگاه برای تقویت خط حمله است.

ادعای رومانو:/ مهاجم لیورپول در فهرست خرید تابستانی رئال 2
ادعای رومانو:/ مهاجم لیورپول در فهرست خرید تابستانی رئال 3