جمعه 31 فروردین 1403

ادعای عجیب استقلالی ها درباره منصوریان / به مجیدی حسادت می کند؟

وب‌گاه منیبان مشاهده در مرجع
ادعای عجیب استقلالی ها درباره منصوریان / به مجیدی حسادت می کند؟

علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر قهرمانی استقلال را تبریک گفت اما عده‌ای از هواداران استقلال معتقدند که خیلی از ته دل این کار را انجام نداد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، علیرضا منصوریان قهرمانی استقلال را به کادر فنی و به همه بازیکنان و هواداران استقلال تبریک گفت ولی بخشی از هواداران استقلال معتقدند آن طور که باید و شاید این قهرمانی را حداقل به شخص فرهاد مجیدی تبریک نگفت و می توانست این کار را بهتر انجام بدهد. استدلال این بخش از هواداران استقلال هم به مدل صحبت های منصوریان در جریان بازی تیمش مقابل استقلال است آنها می‌گویند شاید منصوریان به قهرمان شدن فرهاد مجیدی حسادت می کند و... البته برخی رفتارهای منصوریان از جمله صحبت های عجیب او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی استقلال و صنعت نفت که درباره مجیدی حرف های عجیبی زد و او را پسر خوش تیپ خواند باعث دامن زدن به این حواشی شده است.

در برنامه فوتبال برتر دو آقای گل استقلال یعنی رضا عنایتی و آرش برهانی حضور فیزیکی داشتند و منصوریان و رحمتی هم مهمان تلفنی بودند که هر چهار نفر در مورد استقلال صحبت کرده و قهرمانی تیم را تبریک گفتند اما آرش برهانی سعی کرد از باشگاه دفاع کند در حالی که سه نفر دیگر به خصوص منصوریان و عنایتی انتقاداتی به بعضی از مسائل رسانه‌ای باشگاه داشتند.