یک‌شنبه 1 مهر 1403

ادعای عجیب: مدعی آلمانی جدید برای توپ طلا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای عجیب: مدعی آلمانی جدید برای توپ طلا!

روزنامه بیلد معتقد است که فلورین ویرتز می‌تواند یکی از مدعیان اصلی دریافت جایزه توپ طلا باشد.

به گزارش "ورزش سه"، فهرست 30 نامزد اصلی دریافت جایزه ارزشمند توپ طلا چند روز قبل از توی مجله فرانس فوتبال اعلام شد و نام بسیاری از ستاره‌های حال حاضر فوتبال اروپا در این فهرست دیده می‌شد تا مشخص شود که درخشش آنها در سطح ملی و باشگاهی از چشم کارشناسان پنهان نمانده است.

یکی از بازیکنان حاضر در این فهرست ویرتز است. فهرست موفقیت‌های او در سال 2024 بسیار طولانی است. او توانست در جام حذفی آلمان و رقابت‌های بوندسلیگا قهرمان شود و به همراه بایرلورکوزن به فینال لیگ اروپا رسید و موفق شد دو گل هم در جام ملت‌های اروپا با پیراهن تیم ملی آلمان به ثمر برساند. او همچنین به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا انتخاب شد و در سوپر جام آلمان هم جام قهرمانی را با لورکوزن بالای سر برد.

او نه تنها از نظر تکنیکی با استعداد است، بلکه در زمینه تکل زدن و دوندگی هم نقش مهمی را در تیمش ایفا می‌کند. لوکاس هرادسکی، کاپیتان لورکوزن، با تمجید از این هم تیمی‌اش گفت:« او واقعا فوق العاده است و با دقت از بدنش مراقبت می‌کند. گرفتن توپ از او واقعا دشوار است.»

عملکرد درخشان او در اولین حضورش در رقابت‌های لیگ قهرمانان با دو گلی که در روتردام به ثمر رساند هم نشان داد که او آماده است تا یکی از مدعیان جایزه توپ طلا باشد. هرادسکی در این باره اظهار داشت:«شاید هنوز خیلی زود باشد اما او این شایستگی را دارد و در آینده از شانس خوبی برای دریافت این جایزه برخوردار است.»

ژابی آلونسو هم در این باره اضافه کرد:«با حضور او، گرانیت ژاکا و الخاندرو گریمالدو، ما سه بازیکن در بین نامزدهای دریافت این جایزه ارزشمند داریم و به همه آنها افتخار می‌کنیم. ویرتز فوق العاده بازی می‌کند. او شخصیت بسیار خوبی دارد و حتی در موقعیت‌های بد هم دوست دارد تلاشش را بکند. او برای سنش بسیار پخته است.»