شنبه 7 مهر 1403

ادعای لاپورتا: ما فاجعه مالی بارسا را تمام کردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای لاپورتا: ما فاجعه مالی بارسا را تمام کردیم

خوان لاپورتا می‌گوید نتایج حسابرسی نشان می‌دهد که بارسلونا توانسته است بر بسیاری از مشکلات مالی و اقتصادی غلبه کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل جدید علمکرد بسیار درخشانی را تحت هدایت هانسی فلیک به نمایش گذاشته و موفق شده است در تمامی دیدارهایش در رقابت‌های لالیگا به پیروزی برسد و این در حالی است که این باشگاه به دلیل مشکلات مالی بسیاری که در نقل و انتقالات تابستانی امسال داشت نتوانست بازیکنان زیادی را به خدمت بگیرد.

لاپورتا به تازگی گفتگویی با خبرنگاران انجام داده و صحبت‌های جالبی را در آن مطرح کرده است.

خرید دروازه‌بان: ما به سختی در تلاش هستیم تا دروازه‌بانی را به خدمت بگیریم و اجازه ندهیم که ضعف در این پست روی تیم تاثیر بگذارد.

فلیک: هانسی فلیک کاری استثنائی را روی نیمکت بارسلونا انجام داده است.

لاماسیا: ما لاماسیا را نه به خاطر اجبار، بلکه از روی اطمینان و اعتماد انتخاب کردیم. این تیم حالا ارزش بسیار بیشتری در بازار نسبت به زمانی که ما آمدیم دارد و این از نظر بازیابی اقتصادی برای ما بسیار مهم است.

وضعیت مالی: می‌توانم اعلام کنم که نتایج اقتصادی فصل گذشته (حسابرسی) مثبت است. ما بیش از پیش اطمینان داریم که بازیابی اقتصادی باشگاه به صورت کامل انجام شده است. بسیاری از افراد روی وضعیت فاجعه بار تاکید دارند اما ما به سختی تلاش کردیم تا بر آنچه که رخ داده بود غلبه کنیم.

بازگشت به نوکمپ: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم در پایان سال جاری (میلادی) یا آغاز سال آینده به ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ برگردیم و این بستگی به برنامه‌ریزی و تقویم ما دارد. زمان رسمی بازگشت را به زودی اعلام خواهیم کرد.