یک‌شنبه 1 مهر 1403

ادعای لوموند / فرار الخلیفی از پلیس فرانسه با گذرنامه دیپلماتیک!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای لوموند / فرار الخلیفی از پلیس فرانسه با گذرنامه دیپلماتیک!

ناصر الخلیفی در روز معارفه لوئیس انریکه به عنوان مربی جدید پی اس جی با تاخیر به مراسم رسید و حالا مشخص شده که او در فرودگاه پاریس توسط پلیس مورد سوال قرار گرفته بود.

به گزارش "ورزش سه"، طبق گزارش روزنامه لوموند، جولای گذشته، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، مدعی شد که دارای گذرنامه دیپلماتیک است تا از دست پلیس فرانسه فرار کند؛ پلیسی که از او خواسته بود تلفن همراهش را برای تحقیقاتی که علیه او در جریان است، تحویل دهد.

روزنامه فرانسوی دیروز فاش کرد که الخلیفی در بازگشت از لندن و در فرودگاه پاریس برای فرار از کنترل پلیس خود را همراه وزیر کشور قطر و یک دیپلمات معرفی کرد تا گوشی همراه خود را تحویل ندهد.

در آن روز او قرار بود در کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی سرمربی جدید پی اس جی، لوئیس انریکه شرکت کند و همان اتفاق باعث تاخیر در حضور او شد. مراسم معارفه نیز با تاخیر چند ساعته به انجام رسید.

لازم به ذکر است که از سال گذشته سه دادگاه تحقیقاتی در پاریس، برای بررسی اتهامات ناصر الخلیفی در مورد آدم‌ربایی و شکنجه طیب بن عبدالرحمن، تاجر و لابی‌گر فرانسوی الجزایری، که با داشتن مدارک مستند مدعی شده بود در سال 2020 در قطر ربوده شده و تحت شکنجه قرار گرفته، شروع به کار کرده‌اند.

ادعای لوموند / فرار الخلیفی از پلیس فرانسه با گذرنامه دیپلماتیک! 2