دوشنبه 7 آبان 1403

ادعای نامزد سابق ریاست بارسلونا / بارسا بدتر شده که بهتر نشده، نیمار باعث بدبختی ما شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای نامزد سابق ریاست بارسلونا / بارسا بدتر شده که بهتر نشده، نیمار باعث بدبختی ما شد

ویکتور فونت امروز ادعای معاون اقتصادی بارسا را رد کرد و گفت که شرایط مالی باشگاه بهتر از قبل نشده است. او جدایی نیمار در سال 2017 را آغاز سقوط اقتصادی بارسلونا عنوان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور فونت، کاندیدای سابق ریاست بارسلونا، سه ماه پس از آخرین حضور عمومی خود، امروز پنج‌شنبه دیدگاه خود را درباره وضعیت فعلی بارسا ارائه کرد. روز گذشته ادوارد رومئو، معاون اقتصادی بارسا، گفت که شرایط مالی بارسا نسبت به قبل بهتر شده است.

فراتر از تجزیه و تحلیل اقتصادی، فونت می خواست عدم شفافیت موجودیت را برجسته کند: «به طور کلی شفافیت کمی در بارسلونا وجود دارد و پیگیری وضعیت حوزه های مختلف باشگاه دشوار است. برای درک وضعیت باید یک پازل درست کنید. لالیگا دسترسی بیشتری به اطلاعات باشگاه نسبت به مالکان دارد.»

ویکتور فونت در مورد وضعیت اقتصادی تاکید کرد که بارسا نسبت به چند سال پیش بدتر شده است: «ما باید یک دیدگاه کلی داشته باشیم. ما در مورد بیش از 1000 میلیون یورو ضرر از فصل 21-2020 صحبت می کنیم. این کسری بزرگ و ساختاری است. همه چیز از فصل 18-2017 و با فروش نیمار شروع شد. اگر به 6 سال گذشته نگاه کنیم، این باشگاه با کسری ادامه‌دار مواجه است. وقتی می گوییم اوضاع بهتر شده، باید به اعداد و ارقام نگاه کنیم. گفتن اینکه ما بهتر شده ایم، دور از واقعیت است. بارسلونا از نظر مالی هنوز در بخش مراقبت های ویژه است.»

فونت در پاسخ به سوالی درباره پرونده نگریرا، به فرض برائت اشاره کرد و اینکه عدالت راه خود را می رود: «استدلال‌های امروز لاپورتا نباید من را قانع کند و بگذارید پرونده روند خود را طی کند. اینجا منافع زیادی در زدن بارسا وجود دارد و خیلی ها می خواهند به بارسلونا آسیب بزنند. ما باید اجازه دهیم که عدالت مسیر خود را طی کند. امیدوارم هر چه زودتر نتیجه‌گیری شود زیرا این وضعیت به هیچ‌کس کمک نمی‌کند.»

ادعای نامزد سابق ریاست بارسلونا / بارسا بدتر شده که بهتر نشده، نیمار باعث بدبختی ما شد 2
ادعای نامزد سابق ریاست بارسلونا / بارسا بدتر شده که بهتر نشده، نیمار باعث بدبختی ما شد 3