دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباط با اولتراها شاید دو باشگاه را نابود کند / فاجعه در انتظار اینتر و میلان: سقوط به دسته پایین‌تر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ارتباط با اولتراها شاید دو باشگاه را نابود کند / فاجعه در انتظار اینتر و میلان: سقوط به دسته پایین‌تر!

دستگیری چندین هوادار اولترای اینتر و میلان در ایتالیا ممکن است بحرانی بزرگ برای دو باشگاه ایجاد کند و حتی به حذف آنها از سری آ منجر شود.

به گزارش "ورزش سه"، امروز صبح پلیس ایتالیا در حملاتی همزمان چندین نفر از هواداران افراطی یا اولتراهای دو باشگاه شهر میلان، اینتر و میلان، را دستگیر کرد. این دستگیری می‌تواند خواب از سر دو باشگاه بپراند چرا که اگر ثابت شود اینتر و میلان با گروه‌های هواداران متعصب که ثبت نشده و غیر قانونی هستند ارتباط ارگانیک دارند ممکن است کار به جاهای باریک کشیده شود.

همه چیز به بررسی‌های فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره این پرونده بستگی دارد که امروز بلافاصله بعد از دستگیری این هولیگان‌ها آغاز شده است.

گزارشهای رسانه‌های در ایتالیا حاکی است که امروز صبح 19 نفر از اولتراهای میلانی و اینتری دستگیر شده‌اند. گاتزتا در گزارش خود اعلام کرد 16 نفر آنها با صدور حکم بازداشت رونه زندان شدند و سه نفر دیگر در حبس خانگی هستند.

تحقیقات فدراسیون درباره این ادعاها از اوایل سپتامبر آغاز شده ولی امروز پرونده جدیدی درباره دستگیری‌های صبح در فدراسیون باز شد. نقطه شروع بررسی مقامات قضایی و فدراسیون فوتبال ایتالیا قتل آنتونیو بلوکو از لیدرهای مشهور گروه هواداری اینتر، کوروا نورد بود. در ادامه بررسی قتل او یک لیدر دیگر اینتر به نام آندره‌آ برتا دستگیر شد.

لارپولیکا امروز گزارشی منتشر کرد که خواب را از سر اینتر و میلان پرانده است. اگر دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا به این نتیجه برسد و بتواند دادگاه را قانع کند که دو باشگاه اینتر و میلان با گروه‌های هواداری غیرقانونی در ارتباط ارگانیک و سازمانی بوده‌اند جریمه‌های بسیار سنگینی در انتظار نراتزوری و جالوروسی خواهد بود.

در بدترین سناریوی ممکن این احتمال وجود دارد که دو باشگاه به دسته پایین‌تر سقوط کنند. البته لا رپوبلیکا می‌گوید بعید است این پرونده به این زودی‌ها بسته شده و حکم آن صادر شود. حالا همه نگاه‌ها به دادستان پرونده و کیفرخواستی است که او در نهایت علیه اینتر و میلان تنظیم خواهد کرد.

ارتباط با اولتراها شاید دو باشگاه را نابود کند / فاجعه در انتظار اینتر و میلان: سقوط به دسته پایین‌تر! 2