دوشنبه 9 مهر 1403

ارزش جایزه جشنواره شهید چمران دو برابر شد / دستاورد پارک‌های علم و فناوری غرورآفرین است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ارزش جایزه جشنواره شهید چمران دو برابر شد / دستاورد پارک‌های علم و فناوری غرورآفرین است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه دومین جشنواره علمی شهید چمران برگزار شد. محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جایزه افراد برگزیده هر چه قدر که باشد، به همان میزان هم ما اضافه میکنیم. وی ادامه داد: اهمیت بسیج اساتید به مبحث علمی بسیار زیباست، برای جشنواره بعدی حتما ارزش جایزه رو افزایش می‌دهیم. زلفی‌گل در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در وزارت علوم،...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه دومین جشنواره علمی شهید چمران برگزار شد.

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جایزه افراد برگزیده هر چه قدر که باشد، به همان میزان هم ما اضافه میکنیم.

وی ادامه داد: اهمیت بسیج اساتید به مبحث علمی بسیار زیباست، برای جشنواره بعدی حتما ارزش جایزه رو افزایش می‌دهیم. زلفی‌گل در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در وزارت علوم، تحقیات و فناوری گفت: فرمایشات رهبری سرلوحه کارمان قرار دادیم همچنین به تاکیدات ریاست جمهوری نیزتوجه کردیم. وی با تاکید بر اهمیت پارک‌های علم و فناوری افزود: در هیات دولت این نکته را مطرح کردیم که پارک‌های علم و فناوری باید مورد عنایت ویژه قرار گیرند.

وزیر علوم کسب دانش را امری تدریجی دانست و افزود: خیلی از مسئولان حواسش نیست، دانش تدریجی به دست میآِد و به برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نیاز دارد همچنین جامعه دانا در بسترعقل و علم و قانون شکل میگیرد وی با اشاره به تغییر نام وزارت علوم در سال 83 گفت: بخش فرهنگی وزارت علوم از سال 83 به بعد کم رنگ شد در حالی که مهم‌ترین رکن فرهنگ است.

در حال تکمیل.....