دوشنبه 2 مهر 1403

ارلینگ استادیوم را به هم ریخت / شیطنت هالند: دعوا با گابریل از اینجا شروع شد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ارلینگ استادیوم را به هم ریخت / شیطنت هالند: دعوا با گابریل از اینجا شروع شد! (عکس)

ارلینگ هالند بعد از گل دوم منچسترسیتی با شیطنتی عجیب باعث شد تنش در ورزشگاه اتحاد به اوج برسد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز تا آخرین ثانیه دیدارش با آرسنال بازی را باخته بود ولی در دقیقه 90+7، در حالیکه واقعا چند ثانیه به سوت پایان باقی مانده بود، جان استونز دروازه آرسنال را باز کرد تا پپ و تیمش از یک شکست حیثیتی نجات پیدا کنند.

ارلینگ هالند هم مثل سایر سیتیزن‌ها اوج شادی را تجربه می‌کرد. آدرنالین و هیجان هالند تا حدی بالاتر رفته بود که او شیطنتی بحث‌برانگیز کرد و بازی را به تنش کشاند.

وقتی شوت جان استونز وارد دروازه رایا و آرسنال شد هالند به سرعت توپ را از درون دروازه برداشت تا به سمت نقطه مرکز زمین حرکت کند. ستاره نروژی ناگهان توپ را به دستش از پشت به سر گابریل کوبید. مدافع آرسنال که گل دوم تیمش را زده بود از شدت ناراحتی به دروازه پشت کرده و پیراهنش را روی صورت خود کشیده بود که ناگهان از پشت سر توسط هالند ضربه خورد.

بازیکنان آرسنال که شاهد این حرکت هالند بودند به سمت او حمله کردند و ستاره‌های سیتی هم برای دفاع از هم‌تیمی‌شان جمع شدند تا تنش در میانه میدان بالا بگیرد.

چند ثانیه بعد داور سوت پایان را زد و گمان می‌کرد که تنش با سوت او پایان می‌گیرد اما بازیکنان آرسنال آنقدر خشمگین بودند که درگیری‌های جسته و گریخته آنها با سیتیزن‌ها ادامه داشت.

ارلینگ استادیوم را به هم ریخت / شیطنت هالند: دعوا با گابریل از اینجا شروع شد! (عکس) 2
ارلینگ استادیوم را به هم ریخت / شیطنت هالند: دعوا با گابریل از اینجا شروع شد! (عکس) 3
ارلینگ استادیوم را به هم ریخت / شیطنت هالند: دعوا با گابریل از اینجا شروع شد! (عکس) 4