جمعه 31 فروردین 1403

اروگوئه انتقام ایران را از کانادا گرفت

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
اروگوئه انتقام ایران را از کانادا گرفت

تیم ملی اروگوئه پس از شکست مقابل ایران موفق به کسب پیروزی برابر کانادا شد.

به گزارش مشرق، اروگوئه که چهار روز قبل در یک مسابقه تدارکاتی مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش قرار گرفته و با یک گل شکست خورده بود، امشب در دیدار دوستانه دیگری به مصاف تیم ملی کانادا رفت که برخلاف بازی گذشته‌اش، توانست نمایش کاملا برتری نسبت به حریف خود داشته باشد و به پیروزی 2 بر صفر برسد.

تیم ملی اروگوئه که پس از هفت مسابقه شکست‌ناپذیری متوالی در دیدار اخیرش مقابل ایران مغلوب شده بود، از ساعت 19:30 امشب در شهر براتیسوالا اسلوواکی مقابل تیم ملی کانادا قرار گرفت و توانست به برتری دست پیدا کند.

اروگوئه که از همان ابتدای دیدار مقابل کانادا نمایش متفاوتی نسبت به دیدار با ایران ارائه کرده بود، در دقیقه 6 با ضربه ایستگاهی استثنایی د لا کروز به کنج دروازه کانادا به گل اول رسید و خیلی زود پیش افتاد.

د لا کروز در دقیقه 26 نیز نزدیک بود از وسط زمین گلزنی کند که شوت استثنایی او با کمترین اختلاف از روی دروازه کانادا به بیرون رفت، اما آنها در نیمه اول نیز توانستند به یک گل دیگر برسند.

تیم ملی اروگوئه در دقیقه 33 روی نفوذ سریع لوئیز سوارز از سمت راست زمین و ارسال فوق‌العاده این بازیکن، با پرواز بلند و ضربه سر داروین نونیز به گل دوم دست پیدا کرد و با همین دو گل به برتری مقابل کانادا رسید.

منبع: ورزش سه