پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اریک دایر به یاد دربی‌های شمال لندن / نمک روی زخم آرسنال: لذت بردم که حذف شدید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اریک دایر به یاد دربی‌های شمال لندن / نمک روی زخم آرسنال: لذت بردم که حذف شدید!

اریک دایر که سالها با پیراهن تاتنهام در دربی شمال لندن به مصاف آسنال رفته می‌گوید خیلی خوشحال است که با پیراهن بایرن، توپچی‌ها را حذف کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب بایرن مونیخ به لطف ضربه سر یاشوا کیمیش در نیمه دوم دیدار مقابل آرسنال موفق شد آنها را در آلیانز آره‌نا شکست داده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری 3-2 به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند.

اریک دایر، دفاع وسط انگلیسی بایرن، بعد از این پیروزی یکی از خوشحال‌ترین باواریایی‌ها است. او بعد از 10 سال بازی با پیراهن تاتنهام اخیرا به بایرن پیوسته است. رقابت سرسختانه بین تاتنهام و آرسنال در شهر لندن به دشمنی پهلو می‌زند و علت خوشحالی دایر به همین مساله برمی‌گردد.

اریک با صحبت‌هایی که درباره پیروزی مقابل آرسنال داشت نمک به زخم توپچی‌ها پاشید. این مدافع 30 ساله که به صورت قرضی از تاتنهام به بایرن پیوسته بود اوایل مارس قراردادش را دائمی کرد. او همچنان یک تاتنهامی متعصب است و چه فرصتی بهتر برای تسویه‌حساب با دشمن همشهری بعد از حذف کردن آنها از لیگ قهرمانان.

اریک دایر در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای گفت:" معلوم است که بردن آرسنال خیلی قشنگ بود. چه لذتی. کیف کردم. لذتی که در حذف آنها بود در هیچ چیز نبود".

اریک دایر به یاد دربی‌های شمال لندن / نمک روی زخم آرسنال: لذت بردم که حذف شدید! 2