یک‌شنبه 6 آبان 1403

از اینستاگرام تا دانشگاه / تجمع لمپنها با فحشهای جنسی و برهنگی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
از اینستاگرام تا دانشگاه / تجمع لمپنها با فحشهای جنسی و برهنگی

لمپنیسم و تروریسم دو بال اغتشاشات اخیر در ایران بود که علی رغم هزینه های سنگین رسانه ای و میدانی غرب برای آن موجب عدم همراهی مردم با این جریان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از پایان اغتشاش های محدود در کشور و دانشگاه ها، صحنه هایی خاص به وجود آمد که نقش مهمی در شفاف شدن ماهیت تحرکات داشت.

شب گذشته باوجود روال عادی در همه دانشگاه های کشور، الفاظ رکیک جنسی توسط 150 تا 200 دانشجو و نشان دادن نمادهای جنسی با دست در دانشگاه شریف نشان داد که ماهیت و زشتی برخی مطالبات ربطی به تشکل های دانشجویی ندارد و از لیدرهای لمپن بیرونی و رفتار اینستاگرامی سرچشمه می گیرد. برهنگی کامل برخی تجمع کنندگان در خارج از کشور، آتش زدن پرچم و قرآن و کشیدن حجاب از سر مردم و... هم نشان داد که سناریوی رهایی اخلاقی و جنسی که پذیرشی در ایران ندارد در دستور کار است. از سوی دیگر کشتار و ترور تخریب که اوج آن در زاهدان و شب گذشته با انداختن نارنجک دستی در خودروی یکی از شهروندان که به جراحات جدی به یک نوزاد منجر شد هم ماهیت خشن و داعش گونه اغتشاشات اخیر را نمایان ساخت. به نظر میرسد لمپنیسم و تروریسم دو بال اغتشاشات اخیر در ایران بود که علی رغم هزینه های سنگین رسانه ای و میدانی غرب برای آن موجب عدم همراهی مردم با این جریان شد.