سه‌شنبه 10 مهر 1403

از بازی با والنسیا یا آلاوس / بارسلونا اعلام کرد: زمان رسمی بازگشت به نوکمپ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از بازی با والنسیا یا آلاوس / بارسلونا اعلام کرد: زمان رسمی بازگشت به نوکمپ

باشگاه بارسلونا در جلسه دیروز هیئت مدیره مشخص کرد که زمان بازگشت به نوکمپ برای چه بازی‌ای خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسا - والنسیا (25-26 ژانویه...6 یا 7 بهمن) یا بارسا - آلاوس (1-2 فوریه...13 یا 14 بهمن)، دیدارهایی هستند که بارسلونا انتظار دارد در آنها بعد از یک سال و نیم به نوکمپ برگردد.

پس از جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه بارسلونا، باشگاه کاتالان طی بیانیه‌ای رسمی از بازگشت این تیم به اسپاتیفای نوکمپ خبر داد.

بارسا اعلام کرد: «تیم اول فوتبال مردان در طول نیم فصل اول در ورزشگاه مونتجوئیک به بازی خود ادامه خواهد داد و در ابتدای نیم فصل دوم به نوکمپ با استفاده از دو سوم ظرفیتش باز خواهد گشت.»

منظور از "نیم فصل اول" از اواسط آگوست 2024 (زمانی که بارسا لیگ را آغاز کرد) تا اواسط ژانویه 2025 است، بنابراین اولین بازی برگشت مورد انتظار به نوکمپ می‌تواند برابر والنسیا در هفته بیست و یکم باشد.

اگر درهای نوکمپ مقابل والنسیا باز نشوند، ورزشگاه مونتجوئیک باید میزبان آخرین بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر آتالانتا در 29 ژانویه باشد. بنابراین، بازی برگشت به نوکمپ ممکن است برابر آلاوس باشد (بازی هفته بیست و دوم) که در 1-2 فوریه 2025 (13 یا 14 بهمن) برگزار می‌شود. بارسا از 60 تا 70 هزار نفر در نوکمپ میزبانی خواهد کرد تا فاز نهایی تکمیل ورزشگاه به اتمام برسد.

از بازی با والنسیا یا آلاوس / بارسلونا اعلام کرد: زمان رسمی بازگشت به نوکمپ 2