شنبه 7 مهر 1403

از دیدن بازی بچه‌هایم لذت بردم / ادی هاو: سیتی را باید اینطور متوقف کرد، با تکل و دوئل!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از دیدن بازی بچه‌هایم لذت بردم / ادی هاو: سیتی را باید اینطور متوقف کرد، با تکل و دوئل!

ادی هاو سرمربی نیوکسل بعد از تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی از شاگردانش ستایش کرد و گفت آنها چند بازی ضعیف اخیر را به خوبی جبران کردند.

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل امروز مقابل منچسترسیتی با پنالتی‌ای که توسط آنتونی گوردون به ثمر رساند موفق شد تیم پپ گواردیولا را متوقف کند. شاگردان ادی هاو هفته گذشته مقابل فولام شکست خورده بودند و اتفاقا آنتونی گوردون با انتقادهای زیادی مواجه شده بود.

ادی هاو در پایان بازی به ستایش از بازیکنانش و به خصوص گوردون پرداخت و گفت:" همه بچه‌ها عالی بودند. آنتونی نیاز داشت که بدرخشد تا هواداران دوباره به او عشق بدهند. من نمی‌توانم همیشه به بازیکنان عشق بدهم و گوردون به خاطر چند بازی قبلی نیاز داشت که کمی با او تند بشویم. ولی او امروز درخشید و حالا وقت ستایش از این بازیکن درجه یک ما است".

سرمربی نیوکسل در ادامه گفت:" برای بردن حریفی مثل سیتی شما باید دائما تکل بزنید و دوئل‌ها را ببرید. ما امروز تیمی گزنده بودیم و من از تماشای این بازی از بچه‌هایم واقعا لذت بردم. نیوکسل امروز هر زمان که فرصتی به دست آمد سیتی را گزید. از اینکه موفق شدیم به گل برسیم هم خیلی خوشحالم و خوشحالی‌ام وقتی بیشتر شد که دیدم آنتونی که آن همه از او انتقاد کرده بودیم گل زد تا حالا با اعتماد به نفس بیشتری ادامه بدهد".

از دیدن بازی بچه‌هایم لذت بردم / ادی هاو: سیتی را باید اینطور متوقف کرد، با تکل و دوئل! 2