سه‌شنبه 12 تیر 1403

از فوتبال خسته شده ولی یورو را می‌بیند / کلوپ با پیراهن خاص آفتابی شد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از فوتبال خسته شده ولی یورو را می‌بیند / کلوپ با پیراهن خاص آفتابی شد! (عکس)

یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول که این روزها در حال استراحت است با پیراهن تیم ملی کشورش آلمان دیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ با اینکه گفته بود از فوتبال خسته شده و تصمیم دارد مدتی، حداقل یک سال، با فوتبال فاصله داشته باشد اما او کشورش و یورو 2024 را فراموش نکرده و مشخص است که برای قهرمانی مانشافت لحظه‌شماری می‌کند.

کلوپ چند روز پیش به ورزشگاه خانگی باشگاه سابقش دورتموند برگشته بود اما او برای تماشای فوتبال به سیگنال ایدونا پارک نرفت بلکه حضور او برای کنسرت تیلور سوئیفت بود.

سرمربی سابق لیورپول امروز در شهر مایورکای اسپانیا و در یک تورنمنت تنیس دیده شد. مسابقه‌ای در چارچوب تور ای‌تی‌پی که در شهر مایورکا برگزار می‌شد. شهری که یورگن کلوپ در آن خانه دارد و این روزها میزبان او و همسرش است.

یورگن کلوپ در 9 سال درخشان حضور در آنفیلد نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه ثبت کرد. کلوپ در لیورپول، تیمش را بعد از سی سال به قهرمانی در لیگ برتر رساند و علاوه بر چند جام دیگر داخلی موفق به قهرمانی در چمپیونزلیگ هم شد.

در اینکه کلوپ علاوه بر دو باشگاه سابقش لیورپول و دورتموند به تیم ملی کشورش عشق می‌ورزد شکی وجود ندارد. سوالی که از زمان خداحافظی او با لیورپول مطرح شده این است که آیا یورگن بعد از پایان دوران استراحتش ممکن است هدایت تیم ملی آلمان را به دست بگیرد؟

از فوتبال خسته شده ولی یورو را می‌بیند / کلوپ با پیراهن خاص آفتابی شد! (عکس) 2