دوشنبه 11 تیر 1403

از مردم عذرخواهی کنید / نامه دفتر تحکیم وحدت به علی لاریجانی پس از انتشار توییت جنجالی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
از مردم عذرخواهی کنید / نامه دفتر تحکیم وحدت به علی لاریجانی پس از انتشار توییت جنجالی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار توییت جنجالی از سوی حساب کاربری منتسب به علی لاریجانی با موضوع انتخابات، دفتر تحکیم وحدت نامه‌ای را خطاب به این نامزد انتخاباتی نوشت. متن این نامه به شرح زیر است: لَذینَ یلمِزُونَ المُطَوِعینَ مِنَ المُؤمِنینَ فِی الصَدَقاتِ وَ الَذینَ لا یجِدُونَ الا جُهدَهُم فَیسخَرُونَ مِنهُم سَخِرَ اللَهُ مِنهُم وَ لَهُم عَذاب الیم. عالیجانب!...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار توییت جنجالی از سوی حساب کاربری منتسب به علی لاریجانی با موضوع انتخابات، دفتر تحکیم وحدت نامه‌ای را خطاب به این نامزد انتخاباتی نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

لَذینَ یلمِزُونَ المُطَوِعینَ مِنَ المُؤمِنینَ فِی الصَدَقاتِ وَ الَذینَ لا یجِدُونَ الا جُهدَهُم فَیسخَرُونَ مِنهُم سَخِرَ اللَهُ مِنهُم وَ لَهُم عَذاب الیم. عالیجانب! علی لاریجانی میراث گران بهای رییس جمهور شهیدی که خون خود را فدای رفع مشکلات مردم محروم مرز‌های این سرزمین نمود موجب گشت تا کشور و مردم یاران صدیق خود را بشناسند و از بی ادبی‌ها و تکه پراکنی‌های دهه پیشین به روزگار خدمت و نجابت در عصر حاضر عبور کنند. حال که تصمیم به کاندیداتوری در عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری گرفته اید توصیه میکنم ضمن فرود از بی اخلاقی صریحا از ساحت مقام شامخ شهیدان حلالیت طلبیده و از تکدری که برای قلب‌های میلیون‌ها انسان داغدار به وجود آمده عذرخواهی کنید.