دوشنبه 2 مهر 1403

از مونیخ و مادرید به ومبلی می‌رویم / درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از مونیخ و مادرید به ومبلی می‌رویم / درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!

بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در سایت باشگاه از هواداران خواست برای دیدار با رئال مادرید با لباس‌های قرمز به ورزشگاه بیایند.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس‌فردا سه‌شنبه در آلیانز آره‌نا میزبان رئال مادرید خواهد بود. دیداری حساس و سرنوشت‌ساز در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

بایرن مونیخ می‌خواهد از امتیاز میزبانی مقابل رئال مادریدی که منچسترسیتی را حذف کرده نهایت استفاده را ببرد. باشگاه آلمانی با انتشار یک بیانیه در سایت رسمی خود از هواداران درخواست کرد همگی با لباس‌های یکدست قرمز در آلیانز آره‌نا حضور یافته و با تمام قوا تیم‌شان را تشویق کنند.

در بیانیه بایرن مونیخ چنین آمده است: "بازی با رئال مادرید مسابقه‌ای است که همه دنیا به آن چشم دوخته. همه نگاه‌ها به مونیخ و آلیانز آره‌نا است. درخواست تیم و مدیران باشگاه از هواداران این است: در آن روز استادیوم باید کاملا قرمزپوش شود. سکوهای رئال مادرید توسط هواداران‌شان سفیدپوش می‌شود ولی در مونیخ شعار ما این خواهد بود: همه قرمزپوش! کمدهای لباس‌تان را بگردید و چیزهای قرمز پیدا کنید. چند دهه است که در همه بازی‌های بایرن شعار ما همه قرمز هستیم بوده است. با همان روحیه این بار هم می‌آییم. با قلب و شور قرمز از مونیخ و مادرید به ومبلی می‌رویم. جامی که در سال 2013 بردیم منتظر ما است."

از مونیخ و مادرید به ومبلی می‌رویم / درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید! 2