پنج‌شنبه 12 مهر 1403

از چی می‌خواستی دفاع کنی؟/ دستور عجیب آنچلوتی: لونین باورش نمی‌شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از چی می‌خواستی دفاع کنی؟/ دستور عجیب آنچلوتی: لونین باورش نمی‌شد!

در آخرین دقیقه بازی و روی کاشته لوکا مودریچ کارلو آنچلوتی به آندری لونین اجازه خروج از دروازه برای حضور در محوطه جریمه لیل را نداد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که به نظر می رسید پیروز میدان باشد، بعد از پیش از 280 روز شکست را تجربه کرد. در زمین لیل و برابر حریفی که برای اولین بار بود برابر آن در اروپا روبرو می شد.

قهرمان اروپا با پنالتی دقایق پایانی نیمه اول عقب افتاد و تمام نیمه دوم را فرصت برای جبران داشت که استفاده نکرد. تفاضل گل در نهایت می‌تواند اهمیت زیادی در فرمت جدید لیگ قهرمانان داشته باشد، اما رئال مادرید نباید به فکر نباختن با دو گل باشد، بلکه باید به نتیجه مساوی فکر می کرد.

در آخرین فرصت بازی، لونین می خواست روی ضربه آزاد به نفع تیمش جلو برود. مودریچ ضربه را می‌زد، اما آنچلوتی به گلر اوکراینی اجازه نداد که به حمله برود. لونین اصرار کرد، اما کارلتو گفت نه و نه و در نهایت لونین ناراحت سر جای خود ماند و دید که رئال مادرید اولین شکست فصل را با او در دروازه تجربه کرد. این شکست البته که تقصیر او نبود، چون فقط یک گل از روی پنالتی خورد، اما این در آمار ثبت خواهد شد.

لونین نمی‌خواست این اتفاق بیفتد و قصد داشت آخرین شانس خود ار امتحان کند ولی دستور کارلتو این بود که بماند و اجازه ندهد لیل از خروج او به گل دوم برسد. یک دستور عجیب از مرد ایتالیایی.

از چی می‌خواستی دفاع کنی؟/ دستور عجیب آنچلوتی: لونین باورش نمی‌شد! 2