دوشنبه 9 مهر 1403

از کاربران 14 میلیونی «رادارگیم» تا دور زدن تحریم‌ها / رضایت گیمر‌ها از زبان خودشان + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
از کاربران 14 میلیونی «رادارگیم» تا دور زدن تحریم‌ها / رضایت گیمر‌ها از زبان خودشان + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این روز‌ها کمتر نوجوان یا جوانی را پیدا می‌کند که یکی از سرگرمی‌هایش گیم نباشد. یکی از مشکلاتی که گیمر‌های کشورمان همواره با آن روبرو بودند مشکل سرعت پایین دانلود بازی‌ها و آپدیت آن‌ها به همراه پینگ یا زمان تاخیر بالای بازی آنلاین بوده که باعث اختلال و تجربه کاربری نامناسب گیمر‌ها در ایران می‌شد. در پی وعده رئیس جمهور برای رفع این مشکل، سال...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این روز‌ها کمتر نوجوان یا جوانی را پیدا می‌کند که یکی از سرگرمی‌هایش گیم نباشد. یکی از مشکلاتی که گیمر‌های کشورمان همواره با آن روبرو بودند مشکل سرعت پایین دانلود بازی‌ها و آپدیت آن‌ها به همراه پینگ یا زمان تاخیر بالای بازی آنلاین بوده که باعث اختلال و تجربه کاربری نامناسب گیمر‌ها در ایران می‌شد. در پی وعده رئیس جمهور برای رفع این مشکل، سال گذشته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری بخش خصوصی از سامانه‌ای با عنوان «رادار گی» رونمایی کرد. چندی پیش عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات نیز در حیاط دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به کاربران این سامانه گفت: 14 میلیون نفر از سرویس «رادار گیم» استفاده می‌کنند و عموما هم رضایت دارند. وی افزود: محتوای بازی‌های پرمخاطب و مورد تایید نهاد‌های فرهنگی را داخل کشور آوردیم و میزبانی کنیم. وزیر ارتباطات با تاکید بر کاهش تاخیر بازی توسط این سامانه گفت: ابزاری تهیه کردیم که کاربران می‌توانند تاخیر بازی را تا 30 درصد کاهش بدهند.

خبرگزاری دانشجو میزان کیفیت این سامانه را از مخاطبان اصلی آن که همان گیمر‌ها هستند، جویا شد. هلیا پرند و سلطانی دو تن از گیمر‌ها کشورمان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو ضمن ابراز رضایت از این سامانه تجربه استفاده خودشان از سامانه رادار گیم را با ما به اشتراک گذاشتند.