یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

از گلزنی پولیشیچ در اولین بازی‌اش خوشحال شدم / مرد اول میلان بعد از زلاتان: از خودم راضی‌ام!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از گلزنی پولیشیچ در اولین بازی‌اش خوشحال شدم / مرد اول میلان بعد از زلاتان: از خودم راضی‌ام!

اولیویه ژیرو، ستاره خط حمله میلان، گلی که امشب به بولونیا زد را به هواداران و خانواده اش تقدیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته اول سری A به مصاف بولونیا رفت و موفق شد این تیم را در خانه‌اش با نتیجه 2-0 شکست دهد. اولیویه ژیرو ستاره اول روسونری در این دیدار بود. او گل اول تیمش را در دقیقه 11 به ثمر رساند و 10 دقیقه بعد نیز پاس گل دوم را به کریستین پولیشیچ داد.

مهاجم فرانسوی میلان در پایان بازی با بولونیا گفت: " بازی را خوب شروع کردیم و در خط حمله کارآمد بودیم و توانستیم با زدن دو گل کار را کنترل کنیم. از این بابت بسیار خوشحالم ضمن اینکه از گلزنی پولیشیچ در اولین بازی رسمی‌اش نیز بسیار خوشحال شدم."

ژیرو که اولین گل فصل میلان را به ثمر رساند تا در اولین فصل بدون زلاتان ابراهیموویچ در نقش سوپر استار جدید روسونری ظاهر شود. او در این مورد گفت: "مطمئنا از عملکردم در این دیدار راضی هستم. این گل را به خانواده ام و تمام هواداران میلان تقدیم می کنم."

این اولین باری نیست که ژیرو و پولیشیچ کنار هم بازی می کنند. این زوج را قبلا در چلسی هم دیده بودیم. مهاجم میلان با ابراز رضایت از زوج جدیدش گفت: "کریستین را به خوبی می شناسم. ما کنار هم بازی کرده ایم و رابطه بسیار خوبی باهم داریم. از عملکرد دیگر بازیکنان جدید تیم هم خوشحالم چرا که آنها رشد سریع داشته و خیلی زود با تیم هماهنگ شده اند."

پس از اینکه ناپولی، اینتر و یوونتوس بازی های هفته اول خود را بردند فشار زیادی روی میلان بود که این تیم توانست با پیروزی مقابل بولونیا از پسش بربیاید. ژیرو در مورد شرایط تیمش در فصل جدید گفت: "از اهمیت یک شروع خوب مطلع بودیم و توانستیم به خوبی این کار را انجام دهیم. فصل بسیار طولانی‌ای در پیش داریم و باید همین طور پیش برویم."

از گلزنی پولیشیچ در اولین بازی‌اش خوشحال شدم / مرد اول میلان بعد از زلاتان: از خودم راضی‌ام! 2