سه‌شنبه 17 مهر 1403

استارت سریع و ساخت گل طالب؛/ فرار 70 متری لطفی برای گل تماشایی (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استارت سریع و ساخت گل طالب؛/ فرار 70 متری لطفی برای گل تماشایی (عکس)

وینگر آلومینیوم با فرارهای سریع خط دفاعی ذوب را اذیت کرد تا تیمش به برتری پر گل برسد.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در لحظات پایانی دیدار مقابل آلومینیوم جلو آمده بود تا بتواند اختلاف گل‌ها را جبران کند و امیدوار به کسب حداقل یک امتیاز شود، اما در شرایطی که بازی با نتیجه دو بر صفر پیش می‌رفت، محمدمهدی لطفی فرار تند و تیزی از سمت چپ زمین انجام داد تا ضربه سوم را به سبزپوشان اصفهانی بزنند.

محمدمهدی لطفی در دیدار مقابل ذوب‌آهن بارها با حرکت از کنار زمین و نفوذ به میان مدافعان ذوب‌آهن خطرناک ظاهر شد و در ایجاد موقعیت عملکرد موفقی داشت، اما کار ویژه را در دقیقه 84 انجام داد که یک استارت سریع از سمت چپ زد و پس از یک - دو با رضا جبیره، حرکت خود از کنار خط را دنبال کرد تا موقعیت تیمش برای گل سوم را فراهم بیاورد.

این وینگر خوش تکنیک و سرعتی پس از حرکت سریع در این لحظه و فرار 79 متری تا محوطه جریمه ذوب، با یک پاس در عرض دیدنی توپ را به امین جهان‌کهن رساند تا او توپ را بِکارد و طالب ریکانی با شلیک دیدنی گل سوم آلومینیوم را بزند و برتری تیمش را قطعی کند.

لطفی که سال گذشته هم یکی از بهترین‌های آلومینیوم بود و با وجود پیشنهادات جالب توجه در کنار سید مجتبی حسینی ماند، در فصل جدید آزادی عمل بیشتری در خط حمله تیمش پیدا کرده که نتیجه آن نمایش هجومی‌تر بوده و کسب دو پیروزی بوده است.

استارت سریع و ساخت گل طالب؛/ فرار 70 متری لطفی برای گل تماشایی (عکس) 2
استارت سریع و ساخت گل طالب؛/ فرار 70 متری لطفی برای گل تماشایی (عکس) 3