پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

استراماچونی از دازن به رای می‌رود / انتقال سرمربی سابق استقلال به شبکه دیگر ایتالیایی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استراماچونی از دازن به رای می‌رود / انتقال سرمربی سابق استقلال به شبکه دیگر ایتالیایی

با موافقت شبکه دازن، آندره‌آ استراماچونی به عنوان مفسر در شبکه رای ایتالیا فعالیت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی روزهای گذشته بحث و گمانه‌زنی زیادی پیرامون احتمال بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال شنیده می‌شود؛ اما این خبر در حد همان شایعه باقی ماند و مشخص بود که سرمربی سابق اینتر، قصدی برای بازگشت به ایران ندارد.

اما اکنون خبر رسیده که در یک نقل و انتقال رسانه‌ای، قرار شده است که استراماچونی به عنوان مفسر، از شبکه DAZN ایتالیا به شبکه RAI نقل مکان کند تا بازی‌های تیم ملی ایتالیا را کارشناسی کند.

وب سایت کالچو مرکاتو در این خصوص نوشته است: اگر رم هوملس را به خدمت گرفته است، یک "تیم" دیگر نیز توانسته است یک انتقال موفق انجام دهد. آن تیم، RAI (رسانه دولتی ایتالیا) است که برای تحلیل بازی‌های تیم ملی ایتالیا تصمیم گرفته است تا تحلیل‌های داخل استودیو را به آندره‌آ استراماچونی بسپارد.

چندی پیش به‌طور رسمی اعلام شد که سرمربی پیشین اینتر و اودینزه و تحلیلگر فعلی DAZN، به همراه تیم رای‌اسپورت برای پوشش بازی‌های تیم ملی اسپالتی به پاریس سفر کرده است. رای پس از موفقیت در جام جهانی قطر و مسابقات اخیر یورو در آلمان، به شدت به‌دنبال همکاری با استراماچونی بود و برای پوشش بازی‌های بین‌المللی تیم ملی ایتالیا تا جام جهانی 2026 با او قرارداد بسته است.

استراماچونی به رای بازمی‌گردد. این انتقال به لطف توافق بین دازن و تلویزیون دولتی ایتالیا انجام شده است، با همکاری استفانو آزی، مدیرعامل دازن در ایتالیا و جاکوپو ولپی، مدیر فعلی رای‌اسپورت.

استراماچونی در برنامه "دیرکتا آزورا" به همراه الساندرو آنتینلی، آلبرتو ریمدیئو و دانیله آدانی حضور پیدا کرد و بازی تیم ملی ایتالیا برابر فرانسه را کارشناسی کرد. این مفسر تحسین‌شده در این فصل همزمان با فعالیت در دازن، که به تحلیل و تفسیر بازی‌های سری آ با دیلتا لئوتا و همکارانش ادامه خواهد داد، بازی‌های تیم ملی ایتالیا به رهبری لوچانو اسپالتی را در شبکه‌های رای پوشش خواهد داد.

استراماچونی از دازن به رای می‌رود / انتقال سرمربی سابق استقلال به شبکه دیگر ایتالیایی 2