دوشنبه 1 تیر 1405

استفاده از اکسید روی گالیم ایندیم برای ساخت نمایشگر

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

تهران - ایرنا - پژوهشگران کره جنوبی با استفاده از اکسید روی گالیم ایندیم موفق به ساخت سیناپس نرومورفیکی شدند که می‌تواند در ساخت نمایشگر استفاده شود.