شنبه 9 تیر 1403

استفان الشعراوی: / ایتالیا هرگز تسلیم نمی‌شود، هدف ما قهرمانی است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استفان الشعراوی: / ایتالیا هرگز تسلیم نمی‌شود، هدف ما قهرمانی است

استفان الشعراوی، ستاره ایتالیا، می‌گوید که هیچ تیمی از رویارویی با ایتالیا خوشحال نیست و به دنبال قهرمانی در یورو 2024 هستند.

به گزارش "ورزش سه"، ماتیا زاکانی در دقیقه 98 آخرین بازی آتزوری در گروه B در روز دوشنبه به گل رسید. با این گل تیم لوچانو اسپالتی به امتیاز حیاتی و مقام دوم رسید تا در مرحله حذفی یورو 2024 مقابل سوئیس قرار بگیرد.

سوئیس در رقابت‌های گروهی مسابقات قهرمانی اروپا از سد مجارستان گذشت و در مقابل اسکاتلند و آلمان به تساوی دست پیدا کرد

استفان الشعراوی در کنفرانس خبری ابتدا درباره تساوی مقابل کرواسی گفت:"قطعا یک احساس عالی بود، گل در 98 باعث شادی زیادی می‌شود. این به ما نشان داد که این ایتالیا هرگز نمی‌میرد، گلزنی در وقت اضافه شانسی نیست، این ویژگی تیمی است که تا پایان باور دارد. بازی دوشنبه از نظر کیفی، بر خلاف بازی مقابل آلبانی، استثنایی نبود، اما تعهد زیادی وجود داشت و به نظرم به شایستگی راهی مرحله حذفی شدیم."

بازی مقابل اسپانیا و کرواسی؟

به نظرم ما در برخی شرایط جاه طلبی کمی برای بازی داشتیم. اما تیم ما کیفیتی عالی دارد، کمی شجاعت و جاه طلبی نداشتیم که بیشتر به پیش برویم و به حریف آسیب بزنیم. اسپالتی از ما می‌خواهد که فوتبال تهاجمی و فعال بازی کنیم، ما این جنبه‌ها را نداشتیم و باید کمی در این زمینه پیشرفت کنیم.

سرمربی سوئیس گفت که نگران بازی با ایتالیا نیست؟

هیچ تیمی از بازی مقابل ایتالیا خوشحال نیست، ما یک تاریخ فوتبال فوق العاده داریم و بازی مقابل ما هرگز آسان نیست. این را در مقابل کرواسی هم نشان دادیم، ایتالیا تیمی است که تسلیم نمی‌شود و تلاش می‌کند گلزنی کند. حتی مقابل اسپانیا ما سعی کردیم آزادانه بازی کنیم و آن‌ها بهتر بودند، اما جاه طلبی ما باید این باشد، ما توانایی انجام آن را داریم. سعی می‌کنیم مقابل سوئیس هم یک فوتبال تهاجمی و فعال را ارائه کنیم، می‌خواهیم به فینال برسیم چون هدف ما قهرمانی است.

استفان الشعراوی: / ایتالیا هرگز تسلیم نمی‌شود، هدف ما قهرمانی است 2