دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استقبال شگفت‌انگیز از رفیق جدید سردار آزمون!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استقبال شگفت‌انگیز از رفیق جدید سردار آزمون!

تجربه نشان داده سردار آزمون صمیمیت زیادی با هم‌پستی‌های خود دارد و احتمالا لوکاکو هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، جت شخصی دن فریدکین، رییس باشگاه رم، در میان استقبال نزدیک به 5 هزار طرفدار جالوروسی در فرودگاه این شهر فرود آمد.

اما این بار تفاوت در مسافران این جت بود و علاوه بر رییس، این بار یک ستاره بزرگ نیز از هواپیما پیاده شد و او کسی نبود جز روملو لوکاکو.

ستاره بلژیکی برای پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی و امضای قرارداد با آ اس رم به این شهر آمده است. حالا یک روز تاریخی برای این مهاجم و باشگاه رم رقم خورده که دلیل آن شاید در اهمیت نقش این بازیکن در ترکیب تیم قابل جستجو باشد.

بنابراین، برای اعلام رسمی قرارداد، فقط باید چند ساعت دیگر منتظر ماند. سپس زمان تمرین در تریگوریا فرا می رسد و هواداران منتظر می‌مانند تا ببینند در بازی روز جمعه بین رم - میلان چه اتفاقی خواهد افتاد.

رم و چلسی بر اساس قرارداد قرضی یک ساله تا 30 ژوئن 2024 به مبلغ 5.8 میلیون یورو به توافق رسیدند.

لوکاکو حقوق خود را کاهش داده و اکنون 7 میلیون خالص از رم دریافت خواهد کرد (حقوق او در لیگ برتر سالی 12 بود) که می تواند از تخفیف مالیاتی که در حکم رشد وجود دارد استفاده کند.

علاوه بر این، جالوروسی به این بازیکن اجازه داده است که مستقیماً در خصوص علاقه به ماندن در این باشگاه یا بازگشت به لیگ جزیره در پایان قرارداد تصمیم بگیرد.

حالا باید دید لوکاکو در این فصل چه عملکردی در رم خواهد داشت. باشگاهی که سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن را هم به صورت قرضی به خدمت گرفته و احتمالا باید شاهد شکل‌گیری یک ارتباط جالب بین دو بازیکن بلندقامت تازه‌وارد به تیم مورینیو باشیم.

استقبال شگفت‌انگیز از رفیق جدید سردار آزمون! 2
استقبال شگفت‌انگیز از رفیق جدید سردار آزمون! 3