یک‌شنبه 7 تیر 1405

استقبال فرماندار آزادشهر از مسافران نوروزی در مبادی ورودی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
استقبال فرماندار آزادشهر از مسافران نوروزی در مبادی ورودی

فرماندار شهرستان آزادشهر همزمان با سال تحویل به صورت نمادین از چندین مسافر نوروزی در مبادی ورودی این شهر استقبال کرد.

همزمان با لحظه سال تحویل استقبال از اولین مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان با حضور سید جواد کریمی سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر و روسای کمیته های ستاد انجام شد.

اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر آزادشهر با حضور در ورودی شهرستان از اولین مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان آزادشهر با اهدای هدیه و با تبریک سال جدید استقبال کردند.

سیدجواد کریمی همزمان با لحظه تحویل سال در مراسم استقبال از اولین مسافران ورودی به شهرستان با اشاره به اهمیت و نقش خلق خاطرات خوش برای گردشگران در بازگشت مجدد و ماندگاری آن‌ها تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات خوب و مناسب به مسافران در آماده باش هستند.

انتهای پیام