شنبه 29 اردیبهشت 1403

استقلالی‌ها بوسه قایدی بر این حلقه را می‌خواهند (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استقلالی‌ها بوسه قایدی بر این حلقه را می‌خواهند (عکس)

هواداران استقلال امیدوار هستند که مهدی قایدی با درخشش دوباره در رقابت های جام حذفی، عامل قهرمانی این تیم لقب بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک مهدی قایدی ستاره استقلال در لیگ بیست و دوم بوده است. وینگر بوشهری آبی ها در سیزده دیدار پایانی تیمش در لیگ برتر، موفق به زدن یازده گل شد و عملکرد بی نظیری در این فصل از رقابت های لیگ برتر داشت.

در شرایطی که استقلال تا هفته های پایانی لیگ مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی بود، شکست در دربی باعث شد تا آنها صدر جدول و در نهایت قهرمانی را از دست بدهند. با این حال، آبی ها یک هدف بزرگ در رقابت های جام حذفی دارند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بدون شک کسب قهرمانی در این پیکارها، می تواند باعث شود ناکامی استقلال در لیگ برتر به دست فراموشی سپرده شده و شاگردان ریکاردو ساپینتو فصل خوب خود را با دومین جام داخلی فوتبال ایران به پایان برسانند که درخشش مهدی قایدی در این رقابت ها می تواند زمینه ساز رسیدن به این هدف باشد.

این بازیکن که تاکنون نتوانسته است با حضور در میدان با استقلال جام قهرمانی را کسب کند، حالا فاصله چندانی با شکستن این طلسم ندارد. البته در جریان آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی که با وینفرد شفر به دست آمد، مهدی قایدی اولین سال حضورش در جمع آبی ها را تجربه می کرد اما به دلیل سانحه تصادف رانندگی، دوران نقاهت خود را سپری می کرد.

قایدی که در این فصل با هر بار گلزنی بر حلقه ازدواجش بوسه زده است، حالا در اندیشه تکرار این شادی در جام حذفی است. میلیون ها نفر از هواداران استقلال در انتظار تکرار این شادی گل برابر نساجی و سپس فینال جام حذفی هستند. باید دید که باشوی کوچک این کادو را به طرفداران تیمش خواهد داد یا خیر.

استقلالی‌ها بوسه قایدی بر این حلقه را می‌خواهند (عکس) 2