شنبه 31 شهریور 1403

استقلال برای پیروزی به سد هوشمند خورد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استقلال برای پیروزی به سد هوشمند خورد! (عکس)

مدافع نساجی مازندران در لحظه آخر مانع از ورود توپ به دروازه تیمش مقابل استقلال شد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران دیروز نمایش پایاپای مقابل استقلال ارائه داد و در کنار اینکه می‌توانست با پیروزی این بازی را تمام کند و از موقعیت‌های خود استفاده نکرد، در آن طرف هم دروازه‌اش با حملات آبی پوشان تهدید شد که نمایش موثر خط دفاعی نساجی ازجمله امیرمحمد هوشمند نگذاشت تا شاگردان جواد نکونام به گل برتری دست پیدا کنند.

امیرمحمد هوشمند که در مسابقه خانگی فصل گذشته نساجی مازندران مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شده بود، این بار سعی داشت برابر استقلال نمایش موثری ارائه بدهد ولی در روزی که فرصت برای باز کردن دروازه حریف از روی توپ‌های بلند به دست نیاورد، در فاز دفاعی درخشان ظاهر شد و یک نجات دروازه هم داشت.

این مدافع بلند قامت در دیدار مقابل استقلال که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی در جریان بود و آبی‌ها به شدت برای زدن گل مساوی در شروع نیمه دوم تلاش می‌کردند، ایستادگی عالی مقابل شوت مهاجم حریف داشت و نگذاشت دروازه تیمش باز شود.

هوشمند که جزو مهره‌های موثر نساجی در فصل قبل بود، در سال جدید هم توانسته نمایش موثری داشته باشد که دیروز هم با یک نجات دروازه و برتری در نبردهای هوایی نگذاشت تیمش با شکست زمین را ترک کند.

استقلال برای پیروزی به سد هوشمند خورد! (عکس) 2